Skip to content
דף הבית » בלוג בניית אתרים קידום אתרים » אסטרטגיה שיווקית: מומחי השיווק שאתם צריכים לצדכם – TheMarker

אסטרטגיה שיווקית: מומחי השיווק שאתם צריכים לצדכם – TheMarker

משבר הקורונה יכול להוות הזדמנות אדירה למנף את העסק שלכם. מומחים מסבירים ונותנים טיפים פרקטיים איך להשתמש באסטרטגיה שיווקית נכונה ומותאמת לימים אלו
פולפאוור בע"מ – בניית אתרים, קידום ושיווק דיגיטלי
"מוזר ככל שזה יישמע, דווקא משבר הקורונה יכול להוות הזדמנות אדירה למנף את הקידום אורגני באתרי האינטרנט ובנכסים הדיגיטליים של עסקים וחברות", אומר ז'אק שטרית, מנכ"ל סוכנות הדיגיטל "פולפאוור בע"מ". "גם כשנראה שהמשק בכל העולם נכנס להאטה, הרובוטים של גוגל לא נחים לרגע. הם ממשיכים תמיד לסרוק ולאנדקס את כל האינטרנט ומזהים את מי שממשיכים להעלות תוכן איכותי לאתר, לפייסבוק, לאינסטגרם ולשאר הפלטפורמות והם נותנים להם נקודות זכות על כך מול כל המתחרים שהאטו פעילות. מי שלא ידאג לקידום אורגני עלול לפספס את המומנטום ולאבד את היתרון היחסי שלו על פני אחרים".
כשז'אק מדבר על קידום אורגני הוא יודע בדיוק במה דברים אמורים. החברה אותה הקים בשנת 2005 נותנת, בין השאר, שירותים מקיפים של קידום ושיווק דיגיטלי ולקוחות החברה ממוקמים במקומות הראשונים בתוצאות האורגניות של גוגל בזירות מאוד תחרותיות, כגון: הלוואות לעסקים, פרקטים, מוצרי פרסום, דיני עבודה ועוד.
קידום אורגני הוא המלך
אחד הכלים האפקטיביים ביותר לשיווק דיגיטלי הוא הקידום האורגני באמצעות SEO (Search Engine Optimization). כלומר, הטמעה בתוכן של מילות החיפוש והביטויים המדויקים המייצגים את העסק, שתוביל לכך שהוא יגיע למקומות הראשונים בחיפוש בגוגל. "הסיבה לכך היא שכ- 90% מהגולשים עושים זאת בגוגל והתחרות עצומה", מסביר ז'אק. "אנחנו שמים דגש על התוכן תוך התאמה מיטבית שלו לקהל היעד וכך אנחנו למעשה מנגישים לו בצורה הכי ברורה את העובדה שהוא הגיע בדיוק לאתר שייתן לו את הפתרון שהוא חיפש. יתרה מכך, אנחנו יודעים כיצד הרובוטים של גוגל עובדים ומכוונים לכך שיאנדקסו את עמודי לקוחותינו בדיוק כמו שאנו רוצים, לפי אסטרטגיית קידום שנקבעה מראש".
דרך נוספת ובדוקה לטיוב של קידום אורגני היא באמצעות הפצה ויראלית של סרטונים, בין אם מדובר בסרטון משעשע או תדמיתי, אשר בעבודה נכונה ומקצועית יכולים להגיע לכדי מיליוני צפיות שיובילו בסופו של דבר חלק נכבד מהגולשים אל העסק עצמו ובלבד שהם "מתכתבים" עם החזון והמטרות של העסק ושיש בהם ערך מוסף לצופה.
גם ניהול בלוגים או מאמרים בתוך האתר מהווים אמצעי נהדר לקידום אורגני, כאשר יש בהם תוכן רלוונטי, ולא פחות חשוב מזה אקטואלי, ושישולבו בהם מילות חיפוש בדרך אינטליגנטית וחכמה שיתאימו לקהל היעד אליו העסק מבקש להגיע. את המאמרים ניתן גם להפיץ באאוטבריין וטאבולה וכך לקבל חשיפה בלתי רגילה באתרים ופורטלים נחשבים עם מאות אלפי גולשים.
שיווק דיגיטלי 360 – המטרה: החזר על השקעה חיובי וגבוה
בנוסף לקידום האורגני חברת פולפאוור מספקת פתרון מלא לכל עולמות הדיגיטל, תלוי תקציב של לקוח והצרכים שלו. "אנחנו יודעים להתאים את המסרים של העסק לפלטפורמה המתאימה בה נמצא קהל היעד שלו, בין אם זה באמצעות מודעות בגוגל אדס ופייסבוק אדס (PPC), בקמפיין באאוטבריין/טאבולה, באינסטגרם או פרסום ישיר באתרים מובילים ופורטלים", ממשיך ז'אק. "היתרון הבולט ביותר בשיווק דיגיטלי הוא מדידה – ניתן לקבל בכל נקודת זמן נתונים על כמה כניסות או צפיות היו במודעה, כמה מהצופים "הקליקו" ונכנסו פנימה ובהמשך מה הוביל ללידים או רכישה של מוצר או שירות, שהרי זו מטרת העל – הגדלה של ההכנסות לעסק".
ז'אק שטרית, בוגר מדעי המחשב והמתמטיקה מאוניברסיטת בר-אילן (B.Sc.), בעל ניסיון של כשבע שנים כמנהל פיתוח בחברות אינטרנט מהגדולות בישראל. החברה מונה היום 11 אנשי צוות ומאז שהוקמה נתנה שירות למגוון לקוחות מתחומי עיסוק שונים ובכל סדרי הגודל מהארץ ומחו"ל, בהם: מכון אבני, דורי קמחי תאורה, קבוצת חג'ג', מאות משרדי עורכי דין, חברות נדל"ן, מותגי אופנה ועוד.
שיווק חכם – בולטות היא שם המשחק
"כשאתר אינטרנט עולה לאוויר הוא צריך לעבוד ב- Full Power. זה לא מספיק שיש לעסק אתר יפה, עם הנפשות, סרטונים מושקעים, תוכן מעניין ומקורי, אם הלקוחות הפוטנציאלים כלל לא מגיעים אליו", אומר ז'אק. "יש לא מעט אנשים שמתנסים בבניית אתר לבד, אחרים נעזרים בבן משפחה שהם הכתירו כ'כוכב עולה', ויש גם מי שרוכשים שירותים מחברות שמתמחות בבניית אתרים, אך ברגע שבאתר לא מוטמעים כלים לקידום ברשת, הוא לא יהיה אפקטיבי ובעל העסק ימשיך להמתין לכניסות לשווא.
"לכל לקוח רצונות שונים הנובעים מאופי העסק, הסביבה העסקית בה הוא פועל וכמובן המתחרים שלו, אך ככלל לכולם יש מכנה משותף אחד והוא הרצון לבלוט ברשת", מסביר שטרית. "בולטות ברשת היא המפתח לאפקטיביות של כל אתר אינטרנט, זה מה שיבדל אותו מאתרים אחרים שייתכן שמציעים בדיוק אותו דבר. צריך לזכור שאתר אינטרנט הוא נכס שכל שקל שהשקעת בו צריך להחזיר לך במכפלות, אחרת הוא יהיה כאבן שאין לה הופכין".
פולפאוור בע&quot

סוכנות דיגיטל לבניית אתרים ושיווק דיגיטלי מאז 2005
כתובת: הלפיד 16, קומה 2, פתח תקווה (קריית מטלון)
טלפון: 03-6499997
אתר החברה
פייסבוק
אינסטגרם
לינקדאין
———————————————
ערן פיקסר – פתרונות יצירתיים לעסקים לקידום אתרים ושיווק דיגיטלי
"עתות משבר, כמו אלה שכולנו חווים בימים אלה, עשויים להוות הזדמנות מצוינת לחשב מסלול מחדש לעסקים קטנים ובינוניים, כזה שבימים שכתיקונם אולי הייתה נטייה לדחות. הצוות ב"פיקסר" מתמחה במציאת פתרונות יצירתיים לעסקים לקידום אתרים ושיווק דיגיטלי בכל ימות השנה ועל אחת כמה וכמה בימים בהם אי הוודאות גדול", אומר ערן פיקסר, שהקים את חברת "ערן פיקסר" בשנת 2016 וקבע את מקומה באילת. "בעלי עסקים יכולים כעת לעבור למכירה און-ליין באמצעות חנות מקוונת, להוסיף שירות של משלוחים, להציע שירותים בדיגיטלי וכדומה ולקדם את העסק באופן אפקטיבי. בראייה היסטורית אנחנו יכולים לומר שאחרי כל משבר מגיעה צמיחה והקורונה לא תישאר כאן לנצח. אם אתם רוצים להיות חלק מצמיחה עתידית, עכשיו זה הזמן לעשות את הצעדים הראשונים".
פיקסר מסביר שבכל הנוגע לשיווק דיגיטלי יעיל, יש יתרון לא מבוטל למי שאינם עוצרים את הקידום האורגני ברשת, בין השאר משום שאנשים נוטים לדלג על פרסומות (בעיקר אם הן לא מותאמות אליהם כקהל יעד) או שהם חווים חוסר הצלחה כשהם מנסים לחפש מוצר מסוים ומגיעים לתוצאה לא מתאימה במנוע החיפוש. "אנחנו מקיימים מעקב יומיומי אחר הקמפיינים שאנחנו מקימים ללקוחות שלנו, כדי להדק את מילות החיפוש", מסביר פיקסר. "עם תוכן איכותי יש אפשרויות רחבות לקידום של יותר עמודים תחת מילות מפתח מדויקות ותיוגים, וככל שנשקיע בכך יותר מחשבה ומאמץ כך העסק, באמצעות הנכסים הדיגיטליים שלו, יקבל יותר קישורים פנימה והחוצה עובדה שתתרום המון לקידום".
אנשי הצוות של חברת "ערן פיקסר" נותנים שירותים של בניית אתרים וקידום אתרים בישראל ובעולם  לעסקים מכל הארץ וגם לכאלה שממוקמים בחו"ל, ביניהם: בתי מלון, מיזמים מעולם האירוח, השכרת דירות והסעדה וכדומה, זאת בנוסף להקמת שיתופי פעולה ובניית מערכות מורכבות למיזמים דיגיטליים לממשקים בין העולם הווירטואלי לעולם האמיתי.
עבודתם המקצועית של אנשי צוות "ערן פיקסר" זיכתה את החברה בהכרה כ"גוגל פרטנר" (תו אמון שניתן על-ידי מנוע החיפוש המוביל בעולם), "תו אמון הציבור" ול"תו הגאה". כמו כן, היא חברה בארגון האינטרנט הישראלי ובמקבילו הבנילאומי.
כששואלים את ערן כיצד ניתן לעשות זאת כשהחברה יושבת בעיר אילת, הוא עונה בסיפוק שהוא מצליח מדי יום להגשים את החלום והחזון שלו לתת שירותים איכותיים בעזרת אנשים מוכשרים המתגוררים במקום ובכך להוכיח שאין סיבה שהמונופול על התחום יהיה נתון בידיהן של ערי המרכז בלבד. "צריך לזכור שאנחנו עוסקים בתחום האינטרנט שאין לו גבולות פיזיים או יצירתיים. ניתן לבצע היום כמעט כל פעולה מרחוק, כולל פגישות וישיבות. אנחנו מתנהלים מול הלקוחות שלנו בארץ ובחו"ל באמצעות מערכות ממוחשבות משוכללות, בונים להם אתרים ועושים להם קידום ושיווק דיגיטלי".
העובדה ש"ערן פיקסר" ממוקמת באילת וכל העובדים שלה מתגוררים בה זיכתה את פיקסר בפטור מע"מ מלא בעיסוק של בנית אתרים ופטור מלא ממע"מ לקידום אתרים.
לכל לקוח הקמפיין שלו
הצוות של "ערן פיקסר" כולל אנשי פיתוח, מעצבים גרפיים, אנשי קריאייטיב וכותבי תוכן אשר נותנים יחד מענה שלם ללקוחות המעוניינים בבניית אתר או בקידום של העסק שלהם באינטרנט, כאשר מה שמנחה אותם היא העובדה שאתר שלא מקודם יכול באותה מידה לרדת מהאוויר כיוון שאין לו תוחלת. "אפשרויות הקידום והשיווק הדיגיטלי ברשת האינטרנט הולכות וגדלות, אך החוכמה היא לדעת היכן נכון וכדאי לעסק להיות", מפרט פיקסר. "לשם הדוגמה, אם תרצה לשווק נופש לגיל השלישי מוטב שלא תשקיע באפליקציית 'טיק טוק', אלא באפיקים בהם קהל היעד שלך גולש. אנחנו יושבים אם כל לקוח ובונים תוכנית שיווקית ספציפית שתענה על הצרכים של העסק ותיקח בחשבון גם משתנים כמו עונות השנה, קהלי יעד שונים וממוקדים לפי מוצר או שירות, ומנווטים את המשאבים לפלטפורמות הרלוונטיות. יש לנו את היכולת והמיומנות ליצור קידום אורגני איכותי ולפעול גם בגזרות אחרות של קידום ממומן, כמו: פייסבוק, אינסטגרם, איזי, יוטיוב, אאוטבריין, טאבולה ועוד, כאשר כל העת יש בקרה ופיקוח שהמטרות והיעדים מושגים ובמידת הצורך עוצרים למקצה שיפורים".
לדברי פיקסר, חשיבה ותכנון מוקדמים עשויים למנוע בזבוז של כסף רב אם הוא מושקע באפיקים שלא ישרתו את מטרת העסק, בין אם מדובר בהגדלת רווחים, מכירות און-ליין, על
ייה בהזמנות, בניית ת
דמית ומוניטין או חשיפה שבהמשך תביא לקוחות לחנות פיזית. בהינתן שהחלק הארי של הלקוחות גולשים באינטרנט, כל עסק שואף להגיע למקום הראשון בגוגל, שהוא היום מנוע החיפוש המוביל. "טועה מי שחושב שזה שיש לו אתר יפהפה יביא אותו באופן אוטומטי לראש רשימת החיפוש. מקדם ההצלחה של האלגוריתם של גוגל הוא איכות התוכן וזמן השהייה של הגולשים באתר", הוא מסכם.
ערן פיקסר
טלפון: 052-212-6366
אתר
פייסבוק
אינסטגרם 
יוטיוב
———————————————
אושרי ביטון – לבנות אסטרטגיה התואמת את צרכיו של העסק
אושרי ביטון, בעל 12 שנות ניסיון בתחום השיווק הדיגיטלי, מלווה עסקים בייעוץ, בניית אסטרטגיה שיווקית ומעניק ללקוחותיו מגוון שירותי שיווק דיגיטלי. "הבסיס לכל פעולת שיווק ופרסום בדיגיטל הוא תכנון ובניית אסטרטגיה שיווקית", מדגיש אושרי,  "אסטרטגיה היא הבסיס לפרסום נכון שמניב תוצאות לעסק, בלעדיה פרסום ברשת יהיה כמו לירות באוויר בלי כיוון". 
מהם היסודות לבניית אסטרטגיה שיווקית נכונה?
לדבריו של אושרי, אסטרטגיה שיווקית מורכבת ממספר יסודות, הראשון שבהם הוא הבנת קהל היעד של העסק – מי הם הלקוחות של העסק? באילו פלטפורמות הם גולשים? הנושא השני שיש לתת עליו את הדעת הוא הבנת הערך שבמוצרים ובשירותים של העסק, והייחודיות שבהם. השלב הבא הינו  בניית תכנית לפרסום בדיגיטל, כאשר האידיאל הוא שילוב בין פרסום שמטרתו הגעה לקהלים חדשים, ובין רימרקטינג – שיווק מחדש ללקוחות שכבר יש להם הכרות כזו או אחרת עם העסק.
למה דווקא רימרקטינג?
"עסקים רבים שואלים אותי איך הם יכולים להגדיל את קהל הלקוחות שלהם, אבל בדרך הם מזניחים דבר לא פחות חשוב – את קהל הלקוחות הקיים של העסק", אומר אושרי. רימרקטינג הינו למעשה שיווק הפונה אל לקוחות שבאו במגע עם העסק, בין אם גלשו באתר העסק, בעמוד הפייסבוק שלו, או הקליקו על מודעה שלו בגוגל. "כיום ישנם מגוון כלים ליצירת תוכן מקודם ברשת. אני אישית מאוד מאמין ברימרקטינג, וזה מוכיח את עצמו לאורך השנים בעבודה שלי עם עסקים כיום עסקים מבינים שאם הם יפנו ללקוחות שלהם באמצעות רימרקטינג, בהצעה אטרקטיבית, ישנו סיכוי גדול יותר שאותם לקוחות יבצעו רכישה מהעסק, לעומת לקוחות חדשים שאין להם הכרות קודמת עם העסק ומוצריו". 
העסק שהחליט לסגור את שעריו, ואז הגדיל משמעותית את המכירות
אושרי משתף בסיפור על עסק שליווה אותו להצלחה: "לפני כמה חודשים הגיע אליי עסק לתיקי החתלה, בעל חנות אונליין, שכבר החליט לסגור את ה'בסטה' עקב חוסר הצלחה וביקש ממני עזרה בחיסול המלאי. כשעברתי על התנהלות השיווקית שלהם, גיליתי שהאסטרטגיה שלהם התמקדה כל העת בהגעה לקהלים חדשים, ללא התייחסות לקהל הקיים. מצאתי גם שהאתר שלהם סבל מאחוזי נטישה גדולים, גם בקרב גולשים שכבר בחרו מוצרים לסל הקניות. נכנסתי בעצמי לחוות את תהליך הרכישה באתר, וגיליתי שסל הקניות דל מתוכן, אינו מזמין או מעודד את הגולש לרכישה. היו חסרים בו מסרים מחזקים לקונה הפוטנציאלי לפני המעבר לתשלום.
"בהמלצתי, פעלנו לשיפוץ עמוד 'סל הקניות' באתר, הוספנו לו המלצות של לקוחות והצעה להצטרפות למועדון לקוחות. בנוסף, מיקדתי את הפרסום בגוגל עבור קונים פוטנציאליים שנטשו את סל הקניות באתר, תוך הצעה לקופון הנחה לרכישה. התוצאות היו מדהימות – עלות ליד ירדה משמעותית, ומספר הרכישות קפץ פי שבע".
לסיום, מדגיש אושרי כי פרסום דורש השקעה של זמן, משאבים ותקציב, וממליץ לעסקים לא להיכנס להרפתקה של שיווק דיגיטלי ללא סבלנות ומשאבים אלו. "התוצאות והפירות האמיתיים של מאמצי הפרסום יכולים להגיע גם לאחר כמה שבועות של פרסום דיגיטלי", הוא מדגיש.
אושרי ביטון
טלפון: 072-395-5175
לאתר של אושרי ביטון >>>
לעמוד הפייסבוק של אושרי ביטון >>>

source

כתיבת תגובה