Skip to content
דף הבית » בלוג בניית אתרים קידום אתרים » ביקורות גולשים – מה הערך שלהם מזווית של קידום אורגני? – מגדלור ניוז

ביקורות גולשים – מה הערך שלהם מזווית של קידום אורגני? – מגדלור ניוז



מתלבטים האם כדאי לכם לפנות ללקוחות שלכם, על מנת שישאירו לכם ביקורות? רוצים לדעת עד כמה חוות הדעת על העסק שלכם ברשת, יכולות להשפיע על קידום אורגני, על המוניטין של העסק שלכם, או על הסיכויים שלכם למכור? כל התשובות במאמר הבא.
הנה 3 סיבות לבקש מהלקוחות שלכם להשאיר לכם ביקורות חיוביות:

כעת, נרצה להבין האם וכיצד הביקורות יכולות להשפיע על המוניטין של העסק שלכם. אז ככה… רוב הגולשים נוהגים להניח שככל שהעסק ותיק ומומלץ יותר, כך ניתן יהיה למצוא עליו יותר ביקורות חיוביות ברשת. הנחה זו היא בהחלט מתבקשת, מכיוון שלרוב זהו בהחלט המצב. כלומר, ככל שהעסק הוא ותיק יותר, ומספק שירותים אמינים ואיכותיים יותר, כך יותר גולשים ישאירו עליו או על מוצריו ביקורות טובות. אם כך, אם לעסק מסוים יש הרבה חוות דעת חיוביות – הוא ייתפס בעיני הגולשים בתור עסק ותיק, אמין ומקצועי יותר.
ומנגד, במידה וניתן למצוא ביקורות שליליות על עסק כלשהו, או על המוצריםהשירותים שהוא מציע – אז אותו עסק ייתפס בעיניי הגולשים בתור עסק לא אמין, וכזה שלא כדאי להזמין ממנו, או לעבוד איתו. כך שאין ספק שלביקורות יש השפעה רבה על המוניטין של העסק, ועל איך שהוא נתפס בעיניי הגולשים והלקוחות הפוטנציאליים.
האם הביקורות על העסק שלכם ברשת קשורות לקידום אתרים או לביצועים האורגניים שלכם? התשובה היא שבהחלט יש קשר בין הביקורות לבין קידום אורגני וביצועים האורגניים. לעיתים, גולשים שמעוניינים לרכוש מוצר או שירות, קודם כל יחפשו ביקורות על העסק שלכם, לפני שהם יבחרו לרכוש מכם או לעבוד עמכם. כך שאם אותם גולשים לא יצליחו למצוא עליכם ביקורות, או שהם ימצאו בעיקר ביקורות שליליות, או ביקורות שלא נראות אמיתיות – יש סיכוי שהם יעדיפו לפנות לאחד מהמתחרים שלכם. והסיבה לכך, היא שרוב האנשים תמיד יעדיפו לקנות או לעבוד עם עסקים אמינים, שלקוחות העבר שלהם ממליצים עליהם. ולכן, אין ספק שכמות ואיכות ההמלצות על העסק שלכם ברשת, יכולות להשפיע על הביצועים האורגניים של האתר שלכם.

לסיכום, במאמר זה הבנו למה כדאי לבקש מהלקוחות שלכם להשאיר ביקורות על העסק שלכם, ולמדנו שהצעת הנחה לרכישה הבאה – בתמורה להשארת ביקורת, יכולה לתרום להגדלת כמות הביקורות והמכירות בבת אחת. ובנוסף, דנו בהשפעה של חוות הדעת על המוניטין של העסק שלכם, על הסיכויים שלכם למכור, ועל הקשר של זה לקידום אתרים, ולביצועים האורגניים שלכם.
מאמר אורח מאת אייל רחמים מנכ”ל דיגיטאץ’ והבעלים של הבלוג SEOLINKS – קידום אתרים המדורג במקומות הראשונים בגוגל.
“קניון רמת אביב קטטה המונית ככל הנרא על כפכפים. עד שהניידת הגיעה הקטטה הסתיימה. אין עצורים או מעוכבים, המשטרה פתחה בחקירה לבדוק מה היה שם,
 
מגדלור ניוז מסקר את אור עקיבא, חדרה והמושבות – זכרון יעקב, בנימינה-גבעת עדה ופרדס חנה כרכור. בנוסף, מדווח האתר על כל מה שחם וכל המקרים החריגים גם במנשה, חוף הכרמל, נתניה, חיפה, ישובי אלונה, ואדי ערה ועוד, על מנת להיות כלי התקשורת המעודכן וכזה שמביא את מה שחשוב כאן ועכשיו.
אתר זה משתמש בגוגל אנליטיקס, מוצר של גוגל שעוזר לבעלי אתרים להבין את אופן המעורבות של לקוחות באתרים שלהם. כאשר אתם מבקרים באתר זה הדפדפן שלכם שולח נתונים מסוימים ל-Google באופן אוטומטי. נתונים אלה כוללים, בין היתר, את כתובת האינטרנט של הדף שבו אתם מבקרים ואת כתובת ה-IP שלכם. גלישה באתר זה מהווה את הסכמתך לאיסוף המידע על ידי גוגל באופן ולמען השימושים שצוינו לעיל.

נגישות

source

כתיבת תגובה