גוגל התחילה להפעיל את התיוג האוטומטי עבור רישום מוצרים ורישום מוצרים מקומיים בחינם דרך Google Merchant Center. השינוי אמור לעזור למפרסמים לעקוב טוב יותר אחר מסעות הפרסום שלהם על ידי הוספת זיהוי לכתובות האתרים.
תיוג אוטומטי היא תכונה אשר נמצאת ב- Google Merchant Center שיכולה לסייע במעקב אחר המרות שמגיעות מתוך כרטיסי המוצרים או מהמוצרים המקומיים המופיעים באתר. התיוג יעזור למפרסמים לפצל את הביצועים בין כלים שונים כמו Google Analytics ותנועה אורגנית.
התיוג יעבוד בצורה פשוטה וכאשר הגולש ילחץ על המוצר לאחר שחיפש אותו בגוגל, יתווסף “מזהה תוצאה” לכתובת האתר. כלומר, כתובת האתר הסופית תיראה ארוכה ושונה ואם הגולש ילחץ שוב על אותו מוצר גוגל יציע את אותה הכתובת המזהה. לאחר מכן אפשר יהיה לבצע מעקב בכלי הניתוח למטרות אנליטיות מעמיקות לרבות מעקב אחר המרות ורכישות.
את התיוג האוטומטי אפשר להפעיל ברמת חשבון Merchant Center מתוך המערכת. גוגל ציינה כי תכונה זו אינה מופעלת כברירת מחדל וכדי להפעיל אותה יש לפעול על פי השלבים הבאים:
כלי התיוג החדש יכול להיות משמעותי כיוון שהוא יאפשר למפרסמים להבחין בין הכניסות השונות למוצרים ולנתח את תוצאות ההמרה בצורה טובה ויעילה יותר. עם הנתונים אפשר להשתמש כדי לקבל החלטות משמעותיות בנוגע למלאי המוצרים, תקציב השיווק, אסטרטגיית השיווק ונוספות.
קהילה של +15,000 מקצוענים כמוך נהנים לקבל מאיתנו טיפים עדכניים על קידום אתרים ושיווק באינטרנט, מדריכים מעמיקים, מקרי בוחן וכלים, היישר לתיבת המייל. רוצה להצטרף?