רפורמה חדשה של משרד האוצר עשויה לייקר את שירותי תקשורת בישראל – ולהשפיע ישירות על הצרכנים ■ עדיין לא ברור אם הרפורמה תיושם במלואה, האם תצליח וכמה כסף תרוויח המדינה מהמהלך
רפורמה משמעותית שעשויה להעלות בחדות את המחירים של שירותי תקשורת בישראל – כמו נטפליקס, ספוטיפיי ושירותי ענן של גוגל – הוצגה הלילה (ג') במסמך שפרסם משרד האוצר. המסמך, שנושא את הכותרת העמומה "התאמות פיסקליות בתקציב המדינה ל-2021-2022", כולל שורת שינויים משמעותיים שנועדו להגדיל את הכנסות המדינה. הרפורמה הנפיצה עשויה להשפיע ישירות על התשלום השוטף של צרכנים ישראלים רבים.