אלג'אז פאג'מוט
[ייעוץ חינם] האם אתה מוציא כסף על פרסום אבל לא מקבל את התוצאות שאתה רוצה? מחפשים עוד מכירות ולידים אבל אין לכם מושג מאיפה ואיך להתחיל? קבל עזרה ממומחי השיווק ברמה עולמית שלנו בשיחת ייעוץ חינם.
לחץ כאן כדי לקבוע פגישת ייעוץ חינם עכשיו
דפי נחיתה הם די חשובים לגיוס לקוחות . עבור עסקים רבים, זה המקום שבו ההמרות מתרחשות. ואכן, ללא דף נחיתה אפקטיבי, אתה טוב כמו להשאיר כסף על השולחן. דף הנחיתה הוא יוצר הכסף, פרת המזומנים, יוצר העושר.
הפתגם הישן "רושם ראשוני נחשב" הוא ממש נכון.
עם זאת, הבעיה ביצירת דפי נחיתה בעלי המרות גבוהות היא שאין כדור כסף ככזה. אולי כבר ניסית וגילית שההמרות שלך ירדו. בעוד אנו הולכים לכסות את כל מה שאתה צריך לעשות בנוגע לנושא זה – החל משינוי הכותרות שלך ועד לבחירת תמונות – היצירתיות האמיתית תלויה רק בך. אנו ניתן לך עצות, אבל זה תלוי בך ליישם אותם.
עם זאת, ברגע שאתה מתחיל לפעול, זה רק עניין של ביצוע בדיקות A/B עד שאתה נוחת על נוסחת הקסם שמביאה את ההמרות האלה. אנו ניתן לך את כל הכלים שאתה צריך כדי להתחיל, ואז זה תלוי בך לקחת דברים משם.
אבל קודם
ההבדל בין דף נחיתה לדף בית
לעתים קרובות משווקים מתבלבלים בין דף נחיתה לדף בית ומניחים שהם זהים. לפעמים הם כן, אבל רוב הזמן הם לא.
תסתכל על זה כך: אם דף הבית שלך שם כדי לקבל את פני המבקרים לאתר שלך לפני שהוא מפנה אותם לאן שהם צריכים ללכת הבא (דף מוצר, למשל), אז זה לא דף נחיתה. מצד שני, אם דף הבית שלך קיים רק כדי להמיר מבקרים באתר, אז זה דף נחיתה.
במילים פשוטות, דף נחיתה קיים אך ורק כדי להמיר מבקרים באתר. מסיבה זו, משווקים רבים מקדמים את דפי הנחיתה שלהם באמצעות Google AdWords או PPC . לעתים קרובות, דף הנחיתה ישמש כמגנט לידים או אפילו דף מכירה בפועל.
פעמים רבות, תראה משווקי שותפים יוצרים אתרי אינטרנט בני עמוד אחד שנועדו ללכוד כתובות דוא"ל. זהו דף נחיתה שיש לו מטרה ספציפית בראש: להמיר לידים למנויים בפועל. מכיוון שאין דפים אחרים באתר, אין הסחות דעת. המבקר באתר ממיר או מחלץ. והם יבצעו המרה רק אם דף הנחיתה מותאם למגה המרות.
כיצד ליצור דף נחיתה עם המרות גבוהות בשנת 2022
מכיוון שדף נחיתה נועד אך ורק כדי להגביר את ההמרות, יש אלמנטים מסוימים שהוא צריך. זה חיוני שתשיג את האלמנטים האלה בצורה נכונה לחלוטין, אחרת ההמרות שלך ירדו.
צור כותרת המושכת את העין
כותרת קטלנית היא הדבר הראשון שמבקר באתר רואה כשהוא מגיע לדף הנחיתה שלך. לעורר עניין ראשוני לשהות בדף יותר זמן. זה מה שמפתה אותם להסתכל הלאה כי זה חיבר אותם ודיבר אליהם ישירות. נגיד שלחברה יש את שצריכים/רוצים.
כתיבת כותרת היא קצת מדע, למרות שמורכבת מכמה מילים, קל לטעות. כדי לעזור לך, הנה המרכיבים של כותרת חזקה:
- צריך ליידע את המבקר באתר על מה המוצר הזה.
- להיות צלול, אז פנה ישר לעניין ואל תהיה מעורפל.
- זה צריך להיות רלוונטי. במילים אחרות, עליו לעמוד בהבטחה שהוגדרה במודעה שהביאה אנשים לדף הנחיתה שלך. אם לכותרת שלך אין ממש שום דבר במשותף עם המודעה, או אם היא לא עומדת בהבטחות המפורטות, המבקר האומלל יעזוב את הדף שלך.
- זה צריך אמפתיה. מה הבעיה הגדולה ביותר של הלקוחות הפוטנציאליים שלך? תראה להם שאתה מבין!
הנה דוגמה לדף נחיתה שמביא את כל מה שנדון:
קצר, מתוק, ישיר ונוגע למה שמבקרים באתר רוצים – תוצאות אמיתיות למותג שלהם.
אתה יכול גם להתנסות בכותרות משנה שבהן אתה מרחיב על הכותרת הראשית. אתה יכול להוסיף, למשל, שניים או שלושה משפטים נוספים של עותק שמחזקים את הטענה שלך. זה לא תמיד מתאים, אבל זה יכול לעבוד טוב במיוחד כשאין לך תדמית חזקה שתגבה את הטענה שלך.
הנה דוגמה לכותרת וכותרת משנה של דף נחיתה :
כותרת משנה משכנעת ונכנסת לפרטים מהכותרת הראשית שלך.
הנה דוגמה לדף הנחיתה של סלאק עם כותרת משנה :
השתמש בתמונות ביעילות
דף נחיתה אינו כלום בלי תמונות. תמונות מעבירות רגשות ומראות לאנשים איך המוצר שלך נראה או אפילו איך הוא עובד.
תמונות גם מפרקות טקסט ומוסיפות מימד ויזואלי מכריע לדף הנחיתה שלך, כפי שמראה תמונה זו ממחקר מעקב עיניים:

ואכן, נתונים סטטיסטיים הראו שהמוח האנושי מעבד תמונות מהר פי 60,000 מטקסט. זה אומר שהדברים שמושכים את תשומת ליבם באופן מיידי הם הכותרת שלך והתמונה הראשית שלך. כשאתה מסמר את שניהם ומשלב אותם ביעילות, יש לך מנצח.
בואו נסתכל על וריאציה בדף הנחיתה של סלאק:
מה שאנחנו רואים כאן זה עבודת צוות. מהכותרת אנחנו משיגים יותר כשאנחנו עובדים ביחד, בעוד שבתמונה נראים שני אנשים שעובדים יחד לעשות דברים.
תמונות מרגשות יותר ממילים
, ובאמת חשוב שתספר כמה דברים ותציג את השאר. יחד, הכותרת והתמונה מציגות את החשיבות של עבודת צוות וכיצד אפליקציית Slack תעזור לעסקים.
התמונה שבה משתמש Slack היא גם:
- גָדוֹל
- רלוונטי לשירות שלהם
- מושך תשומת לב
- איכות גבוהה
מבחינת הרלוונטיות, Slack לא ממש בחרה תמונה שמראה אנשים משתמשים באפליקציה שלהם. מתוך מחשבה שזה יהיה פחות רגשי, הם הלכו עם תמונה מטפורית שמראה עבודת צוות. וזה לגמרי מגניב ועדיין רלוונטי – וזה באמת עובד.
מצד שני, אולי תרצה ללכת עם תמונה שמראה למעשה אנשים משתמשים במוצר או בשירות שלך. או שתחליט לנסות את שניהם ולבצע בדיקות A/Bt כדי לראות מה עובד הכי טוב.
הנה דוגמה מצוינת מ- Opendoor באמצעות תמונה של זוג מאושר בדף הנחיתה שלהם. במקום תמונה מדוייקת שלט "נמכר" בחצר הקדמית, במקום, מנצלת את רגשות ההקלה והאושר שמכרת בהצלחה ובקלות את ביתך.
במידה ותחליט להשתמש בצילומי מסך שמראים כהיצד להשתמש בשירות שלך. זה רעיון טוב במיוחד לעסקים של SaaS. אם אתה הולך במסלול הזה, רק הקפד לשמור על התמונות שלך מהנות ומושכות את העין ככל האפשר. צילומי מסך לא יעבדו אם הם ארציים מדי. עם זאת, הם שווים את זה, מכיוון שלקוחות צריכים לדעת מה הם יכולים להרוויח מהשימוש בשירות שלך. הם עלולים להחליט לא לטרוח בכלל.
הצע הצעה ברורה
אי פעם דיברת עם איש מכירות בטלפון ולא היה לך מושג מה הם בכלל מציעים לך? זה בזבוז זמן מתסכל. וזה אותו דבר כשלקוח פוטנציאלי נוחת בדף שלך ואינו יכול לפענח מה אתה מציע.
במילים פשוטות, דף הנחיתה שלך צריך להכיל הצעה מאוד ברורה. יתכן שכותרת וכותרת המשנה שלך מטפלות בזה, מצד שני, עדיף ליצור קטע נפרד להצעה שלך.
לא משנה את שתחליט, עליך להיות סופר ברור מכיוון שהכל בדף הנחיתה שלך יהיה מכוון להצגת הצעה בצורה עוצמתית ככל האפשר. לדוגמה, בעוד שהתמונה של Slack של שני אנשים שעובדים יחד לא אומרת שום דבר על ההצעה שלהם, בשילוב עם כל האלמנטים האחרים – תמונה פלוס כותרת, כותרת משנה ופשטות/רלוונטיות – זה אומר הרבה.
אז בזמן שאתה עובד על העותק שלך, התמקד תמיד בקיצור ובבהירות. השתמש בשפה פשוטה שקהל היעד שלך מבין. אל תשאיר אנשים לנחש שנית. אם כותבים משהו כמו "אנחנו כל מה שאתה צריך" בכותרת שלך, הקורא עשוי לשאול, "מה זה כל מה שאני צריך?" במקרה זה, עליך ליצור נקודות תבליט שאומרות לקורא את כל מה שהוא צריך – וכיצד תוכל לספק זאת עבורו.
דף הנחיתה הזה של Uber
מסביר בצורה מאוד ברורה ותמציתית את ההצעה שלהם – הרוויח כסף על לוח הזמנים שלך , סע מתי שאתה רוצה, והרוויח את מה שאתה צריך (ו-CTA שאומר "הירשם עכשיו")
ניתן לטעון שהעותק המסורתי הוא החלק הקשה ביותר לתקן, כי הוא צריך לחזק את היתרונות המתוארים בכותרת שלך בצורה משכנעת ומשכנעת ככל האפשר. המטרה הסופית היא להשאיר אנשים בדף עד שהם מגיעים לקריאה לפעולה שלך. במילים אחרות: חשוב לכתוב תוכן ברור
כדי להיות טוב בהעתקת דפי נחיתה, אתה צריך להיות טוב בכתיבה, שיווק ושכנוע אנשים. אבל עותק טוב לא מתחיל ונגמר שם. יש עוד דברים שצריך לקחת בחשבון, כמו כמות המילים הדרושה. משתמש במעט מדי?, ייתכן שללקוחות פוטנציאליים אין מספיק מידע או שהם עשויים להרגיש שהם עדיין לא סומכים עליך מספיק. אם תשתמש ביותר מדי מילים, אתה עלול להציף אותן ולאבד את הבהירות שלך.
אין כלל מוגדר לכמה מילים אתה יכול להשתמש
. במקום זאת, מומלץ להשתמש בכמה שנדרש כדי להעביר את הנקודה שלך. אם יש לך מוצר ושירות מורכבים, וודא שאתה מפרט פרטים מרכזיים, שבלעדיהם הלקוח הפוטנציאלי יישאר לא בטוח.
מצד שני, כמשווק שותפים המציע ספר אלקטרוני בתמורה לכתובת דוא"ל, כנראה שאתה לא צריך יותר מדי מילים. עם זאת, עדיין תצטרך לכסות את ההטבות.
עותק הגוף של דף הנחיתה הזה מ-Unbounce מסמר אותו בשני משפטים בלבד – נקודת הכאב היא התמודדות עם 100+ דפי נחיתה, והפתרון מעורר ההקלה הוא היכולת לעשות את העבודה שלך מבלי להסתמך על מהנדסים (ואז, בונוס, פי שלושה המרות!):
הנה כמה טריקים מסודרים עבור העותק שלך:
הזכירו כאב
אף אחד לא רוצה להרגיש כאב. מטבע האדם לעשות את שביכולתנו ולהימנע מכך.
טריק קופירייטינג נפוץ הוא להזכיר לאנשים מה הם עלולים להפסיד אם הם לא יקבלו אותך על ההצעה שלך. אם אתה יכול להראות מה אנשים עומדים להרוויח ומה הם צפויים להפסיד, אתה מנצח.
עם זאת, אתה לא רוצה להגזים! הראה כאב אך לאחר מכן הראה במהירות מדוע המוצר שלך הוא התרופה.
מלבד לגרום לקורא להרגיש קצת מודאג
אתה גם צריך לגרום לו להרגיש טוב. במילים אחרות, אתה צריך להתחבר לחלקים שוחרי ההנאה של המוח.
אתה יכול לעשות זאת עם התמונות שלך (אתה יכול, למשל, להראות לאנשים נהנים מהשימוש במוצר שלך), אבל אתה יכול גם לעשות את זה עם העותק שלך. אֵיך? על ידי הצגת מה המוצר שלך מייצג. נגיד שהמוצר שלך ייצור חופש עבור הלקוח הפוטנציאלי, כתוב זאת. אם הלקוח הפוטנציאלי שלך יביא הקלה, כתוב את זה.
השתמש במילים חזקות ומרגשות שגורמות לקורא להרגיש מצוין לגביך ועם המוצר/שירות שלך.
סיים עם פריחה – הקריאה לפעולה
הקריאה לפעולה מגיעה בדרך כלל בסוף עותק הגוף שלך. הוא ממוקם בתחתית דף הנחיתה שלך ומטרתו היחידה היא לומר ללקוח הפוטנציאלי בדיוק מה עליו לעשות הלאה. לא יכול להיות בלבול – אתה צריך להיות ישיר עם שפת ה-CTA שלך.
מכיוון שה-CTA הוא זריקת הכסף , יש חשיבות עליונה שתשיג הכל נכון לגביו. זה בדרך כלל למרגלות דף הנחיתה מכיוון שכבר חיממתם את הלקוח הפוטנציאלי עם העותק שלכם.
כדאי גם לבודד אותו מכל שאר האלמנטים כך שיהיה ברור מאוד שמדובר ב-CTA. שקול להפוך אותו גם לכפתור. אחרי הכל, זה טבע האדם לראות כפתור וללחוץ עליו.
מבחינת הצבע שאתה צריך להשתמש , זה תמיד רעיון טוב להשתמש בצבעים מנוגדים עבור ה-CTA והרקע. שחור ולבן, למשל, עובדים ממש טוב. עם זאת, שחור ולבן יכולים להיות גם קצת ארציים. מומלץ להשתמש בצבעים ש"קופצים" ומבטיחים שה-CTA בולט.
לדוגמה, אולי תרצה ללכת עם כפתור סגול על רקע לבן, כמו ש-Slack עשה – לא רק שהוא בולט, אלא הוא משתמש בצבעי המותג שלו:
ואז יש את עותק ה-CTA עצמו. שימוש בשפה מגוף ראשון כמו "תבע את הספר האלקטרוני החינמי שלי עכשיו" יוצר תחושת בעלות חשובה, בעוד ש"הירשם בחינם" הוא ישיר ככל שניתן. בנוסף, זה מדגיש את העובדה שהמבקר באתר לא צריך להוציא כסף בשביל זה. "חינם" היא תמיד מילה מצוינת שיכולה להגביר את ההמרות.
סיכום
מכיוון שדף הנחיתה הוא המפתח להמרות שלך, חשוב מאוד שתעשה זאת נכון. המשך לעבור על המאמר הזה עם מסרק עדין והשתמש בטיפים כדי ליצור את דף הנחיתה שהלקוחות הפוטנציאליים שלך מוצאים שאין לעמוד בפניו. תצטרך להמשיך לצבוט ולבדוק תוך כדי, אז הקפד לבצע גם בדיקות A/B