Skip to content
דף הבית » בלוג בניית אתרים קידום אתרים » ווייז היה האקזיט הגדול של אפליקציה ישראלית. מה מנע מהחברה ללכת עד הסוף? – TechNation – TheMarker – TheMarker

ווייז היה האקזיט הגדול של אפליקציה ישראלית. מה מנע מהחברה ללכת עד הסוף? – TechNation – TheMarker – TheMarker

בשנים שחלפו מאז הרכישה שהסעירה את עולם ההיי-טק הישראלי, הגידול של ווייז היה אטי מהמצופה והחברה נותרה בצלה של גוגל מפות ■ ווייז: "בטוחים שהמנכ"לית החדשה תוביל את החברה לשלב הבא"
ווייז (Waze) היא יקירת ההיי-טק הישראלי: החברה זכורה כאחד מסיפורי ההצלחה הגדולים שיצאו מישראל, לאחר שנמכרה ב-1.1 מיליארד דולר לגוגל ב-2013. גם כיום, היא אחד מהמותגים הישראלים הידועים בעולם, ובישראל אין כמעט נהג שלא משתמש בה.
ואולם מאחורי הקלעים, המציאות מורכבת יותר. לפי עובדים ובכירים לשעבר וכן נתונים שפורסמו באחרונה בכלי תקשורת בחו"ל, נראה שגם היום, שמונה שנים אחרי האקזיט, ווייז עדיין מנסה למצוא את דרכה אל היעד, ועד היום לא הצליחה להפוך לעסק משמעותי בתוך גוגל, כשהיא נותרה בצלה של Google Maps (גוגל מפות).

source

כתיבת תגובה