חדשות
הנבחרת
עסקים
ספורט
רכילות
תרבות
יהדות
אוכל
סגנון
קניות
העיתון הדיגיטלי
קורונה
מזג אוויר
דעות
בריאות
טכנולוגיה
בין החדשות
לוח שנה
זמני כניסת שבת
נשים
מקומונים
כרטיסים להופעות
אם עץ נופל ביער ואף אחד לא שומע, האם הוא משמיע קול? אם רופא, מוכשר ומחונן בתחומו, פותח קליניקה פרטית ללא נוכחות באינטרנט ושאף אחד לא מכיר, האם היא תניב לו רווחים?
רופאים רבים ניגשים לפתיחת המרפאה הפרטית שלהם בביטחון מלא שהם יצליחו, כי הם מרגישים, ובצדק, כמה הם טובים בעבודתם. אבל כמו שכל עצמאי בכל תחום לומד מהר מאוד, לנהל עסק זה הרבה יותר מהעבודה בפועל. עסק משגשג צריך מערכות משומנות של שיווק, פרסום, הנהלת חשבונות, יחסי ציבור ועוד. כל אחד מהכישורים האלו ישפיע על ההצלחה או הכישלון של הקליניקה ולכן נדרשת השקעה מספקת בכל אחד מהם.
מיכאל ציר, מנכ"ל ובעלים של חברת WebManager, מכיר היטב את האתגרים האלו. מתחילת דרכו בתחום קידום וניהול אתרים, אי שם לפני 15 שנים, הוא בחר להתמקד ברופאים, לאחר שראה שרבים מהם, גם הטובים והמוכשרים שבהם, פשוט לא מקבלים
מספיק מטופלים כי הם מוותרי
ם על היבטים מסוימים וקריטיים בניהול ובשיווק העסק שלהם.
"הרבה רופאים סומכים על זה שמטופלים יגיעו אליהם מפה לאוזן", מספר מיכאל. "ובאמת שיווק מפה לאוזן הוא דרך מעולה להביא לקוחות לכל עסק, אבל מי שמסתפקים רק בזה עלולים לדרוך במקום ולא ימלאו את היומן במטופלים, במיוחד בימים בהם הכול מתחיל ונגמר בטלפון החכם ובגוגל. כשמכניסים את עצמנו לנעליים של לקוחות פוטנציאליים ומנסים להבין מה מניע אותם לבחור ברופא כזה או אחר, מבינים שזה לא מספיק להסתמך על המלצות בלבד, צריך לפגוש אותם בצומת ההחלטה (מנוע החיפוש)".
אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידנו.
אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]
מוקד שירות לקוחות מעריב אליו ניתן לפנות בכל שאלה או בקשה: טלפון: 2421* שלוחה 5 מעריב או 03-7619056 פקס: 03-5613699
מספר לחיוג חינם בארץ 1-800-574-574 כתובת מייל: [email protected]
המוקד מאויש ונותן מענה בימים א-ה בין השעות 07:00-14:00 ובימי שישי מטפל בפניות הפצה בלבד בין השעות 07:30-12:00