Skip to content
דף הבית » בלוג בניית אתרים קידום אתרים » קידום אתרים: בניית קישורים – ynet ידיעות אחרונות

קידום אתרים: בניית קישורים – ynet ידיעות אחרונות

ספירת קישורים – לינקים בשפת העם – הייתה המקום שבו Google התחילה. גם היום, פעילות שגורמת לכך שתקבלו הרבה לינקים או מעט לינקים איכותיים (ורצוי שניהם), היא מרכיב חיוני בכל תהליך של קידום אתר. קוראים לזה "בניית קישורים".

 

 

ככלל, האפשרות האחרונה היא הטובה והנכונה ביותר – הכי טוב כשאתם מצליחים לקבל לינקים מבלי שתצטרכו לבקש אותם או לשלם עליהם בשום דרך. קישור טבעי שנוצר משום שמישהו חשב שבאמת "מגיע לכם", גם יראה טבעי ואמין יותר. הרבה קישורים כאלה יסללו את דרך המלך למקום הראשון עבור מילות המפתח שלכם.
 

 

 

חשובים לא פחות: הלינקים הפנימיים בין דפי האתר שלכם. בתור התחלה, רצוי שיהיה לינק אחד לפחות מכל דף באתר אל דף הבית ואל דפים מרכזיים אחרים באתר, עם אותן מילות מפתח עבורן כל אחד מהם מקודם כעוגן (Anchor, הטקסט שמופיע על הלינק).
 

 

שילוב מילות מפתח בניווט, כולל שימוש ב-Breadcrumbs
 

בניית קישורים (Link Building), היא תהליך מתמשך במסגרתו השאיפה שלכם תהיה לקבל לינקים רבים ו/או איכותיים ככל האפשר מאתרים אחרים.
 

 

 

 

לפני שאתם יוצאים למסע חיפושים אחרי מקורות אפשריים ללינקים, התחילו בלבדוק האם אתם "ראויים". וודאו שהאתר שלכם מציע תוכן או שירות ייחודיים – כאלה שמי שעוסק בתחום שלכם ירצה לקשר אליהם.
 

 

 

http://index.nana10.co.il 


לינק מהמדריך החופשי DMOZ. עדיין חשוב.
 


אתרי מאמרים – דרך פשוטה לקבל קישורים. בתמונה: Maker.
 
 

 

 

בניית קישורים היא נושא גדול מכדי שניתן יהיה לכסות אותו בכתבה אחת. מטרתנו בכתבה הנוכחית היא בעיקר להקנות לכם, הקוראים, את העקרונות הבסיסיים ולהעניק לכם כיווני מחשבה ופעולה שתוכלו לפתח.
 

 

 

 

 
 
 
 
 

source

כתיבת תגובה