Skip to content
דף הבית » בלוג בניית אתרים קידום אתרים » קידום ממומן: פייסבוק מול גוגל – יתרונות חסרונות – 0404 – חדשות 0404

קידום ממומן: פייסבוק מול גוגל – יתרונות חסרונות – 0404 – חדשות 0404

ישנן סיבות רבות מדוע לקדם תוכן אודות מוצר, עסק או יכולת באינטרנט. פרסום כזה הוא המשתלם ביותר, משום שהוא מגיע לפלח גדול מאוד של האוכלוסייה, לרוב במינימום מאמץ וגם במחירים זולים יותר מאשר פרסום על שלטי חוצות, עיתונים וכדומה.
האפשרויות באמצעותן ניתן לעשות זאת הן בלתי מוגבלות ויש מגוון אתרים ומקומות שניתן לפרסם בהם. לפני שממהרים לפרסם בכל פלטפורמה אפשרית בהתאם לשיקולי התקציב, חשוב לשים לב לגורמים קריטיים המשפיעים על איכות הפרסום ויעילותו, כמו למשל תחזוק אתר החברה או המוצר באופן שוטף, עיצובו כך שיראה אמין ומקצועי, וכן מאיזו פלטפורמה כנראה יגיעו מרבית הרוכשים עקב המודעה.
האופציות המשתלמות והעיקריות לפרסום תוכן ממומן ברשת הן דרך גוגל או פייסבוק, ענקיות הטכנולוגיה שכמעט כל בני האדם משתמשים בהן באופן שוטף.
היתרון המרכזי בשימוש בגוגל כאמצעי פרסום הוא החשיפה העצומה שגוגל נותן.
בנוסף, גולשים בגוגל מראש מוכוונים לחפש ולרכוש דברים כאשר הם גולשים, ולכן מודעות יתאימו בדיוק לצרכים שלהם.
מנגד, בגלל מודל התשלום על פי קליק ייתכן ויהיו לחיצות מזוייפות על המודעות, אשר מבוצעות על ידי גורמים שאינם מעוניינים לרכוש את הדבר המפורסם אך יגרמו לתשלום על כל לחיצה.
בעיקר כאשר המפרסם מעוניין בקידום מסיבי ומיידי, לטובת מכירות מיידיות.
היתרון המרכזי של פייסבוק הוא יכולות הטרגוט שלה. הפילוח לקהלי יעד נעשה באופן מדויק מכיוון שהוא על פי מאפייני השימוש של הגולשים בה ולכן גם אם חשיפה בפייסבוק היא לקהל מצומצם יותר, היא איכותית יותר.
למרות זאת, רוב משתמשי הפייסבוק עושים זאת לשם הנאה ולא לשם מידע על רכישות והמודעה חייבת להיות אטרקטיבית ומושכת כדי שהמשתמשים יבחרו להקליק עליה.
בעיקר כאשר מעוניינים לחשוף את העסק לקהל רחב יותר ולמתג אותו כעסק מוביל –  הפרסום יהיה לעסק ולא למבצע או פריט שנמכר.
 
© Copyright 2016, All Rights Reserved

source

כתיבת תגובה