Skip to content
דף הבית » בלוג בניית אתרים קידום אתרים » 14 טכניקות קידום אתרים יעילות להנעת תנועה אורגנית SEO בשנת 2022

14 טכניקות קידום אתרים יעילות להנעת תנועה אורגנית SEO בשנת 2022

האם אתה מוציא כסף על פרסום אבל לא מקבל את התוצאות שאתה רוצה? מחפשים עוד מכירות ולידים אבל אין לכם מושג מאיפה ואיך להתחיל? קבל עזרה ממומחי השיווק ברמה עולמית שלנו בשיחת ייעוץ חינם.
לחץ כאן כדי לקבוע פגישת ייעוץ חינם עכשיו

פוסט זה עודכן בפברואר 2022.

עולם ה-SEO מרגש. בכל שנה, גוגל מבצעת מאות שינויים באלגוריתם הדירוג שלה במנועי החיפוש. אסטרטגיית SEO שעבדה בשנה שעברה אולי לא תעבוד השנה, ואחת שעובדת היום אולי לא תעבוד בשנה הבאה.

אם האתר שלך לא מוביל תנועה אורגנית כמו בשנה שעברה ואתה מחפש לשפר את ה-SEO שלך, דאגנו לך.

בפוסט זה פירקנו את טכניקות ה-SEO הטובות ביותר לשנת 2022 כדי לעזור לכם לשמור ולהגדיל את נוכחות החיפוש האורגני שלכם – המכסים טכניקות קידום אתרים בסיסיות ומתקדמות כאחד.

בואו נקפוץ פנימה!


תוכן עניינים: ↓


1) יישם אופטימיזציה של תוכן באופן מיידי

עבור רוב האנשים, SEO כרוך בפרסום תוכן באופן קבוע, מיקוד למילות מפתח חדשות וקבלת קישורים לדפים אלה.

אבל מתרגלי SEO מנוסים יודעים שאתה יכול להגדיל את התנועה האורגנית שלך בצורה אסטרטגית יותר על ידי אופטימיזציה של התוכן הקיים שלך באמצעות תהליך המכונה "אופטימיזציה של תוכן".

אופטימיזציה של תוכן מטרתה לבצע אופטימיזציה של מטא תגיות של דף באתר כמו:

  • כולל מילות מפתח ראשוניות ומשניות בצפיפות הנכונה
  • בעל ספירת מילים מתאימה
  • הבטחת קריאה מעולה
  • בעל מטא כותרת ותגיות תיאור אופטימליות

בעזרת כלי כמו ClickFlow תוכלו ליישם אופטימיזציה של תוכן בכל האתר שלכם בקלות ובמהירות.

להלן ארבע דרכים בהן תוכל לעשות זאת:

א) מצא ספירת מילים וצפיפות מילות מפתח מתאימות

כל SERP שונה. חלק מהשאילתות נענות מיד בקטע טקסט מוצג , בעוד שאחרות מוגשות בצורה הטובה ביותר עם דפי מכירה של 500-1,000 מילים. אז יש שאילתות הדורשות מאמרים מעמיקים של 3,000+ מילים.

זה כל מה לומר שאין ספירת מילים נכונה או לא נכונה לשאוף אליה, מכיוון שהיא קונטקסטואלית בלבד בשאילתת החיפוש ובדפי הדירוג הגבוהים ביותר שלה. עם זאת, אם אתה טועה, יהיה לך קשה מאוד לדרג.

אתה יכול להשתמש בעורך התוכן של ClickFlow כדי לבחור את מילת המפתח העיקרית שבה אתה מנסה לדרג, לזהות את ספירת המילים המתאימה ואת מילות המפתח שאליהן עליך לבצע אופטימיזציה, ואת תדירות השימוש לקבלת התוצאות הטובות ביותר:

ב) בדוק את המטא כותרות שלך כדי לייעל את שיעור הקליקים

תגי כותרת הם אחד מהתגים החשובים ביותר באתר לביצוע אופטימיזציה עבור דף. תיאורי מטא? לא כל כך. עם זאת, רק בגלל שגוגל לא מסתכלת על מטא תיאור כדי לדרג דף, זה לא אומר שהם לא חשובים.

תיאור מטא נהדר יכול לתת לך דחיפה של CTR, מה שיכול להוביל לדירוג גבוה יותר. לפני מספר שנים, ראנד פישקין תיאר כיצד גוגל עשויה לגשת לזה במהלך פרק של יום שישי של לוח Whiteboard : " אם התוצאה של מיקום רביעי מקבלת יותר קליקים מהתוצאה במיקום 2, האם לא צריך להחליף אותם? מקורות מוכרים אחרים כמו CXL הגיעו גם הם למסקנה ששיעור הקליקים הוא גורם דירוג.

אז, שוב על ידי שימוש בתכונת הניסויים של ClickFlow, אתה יכול להפעיל בקלות מבחני A/B עבור המטא כותרות שלך כדי לראות אילו מניבות יותר קליקים, הופעות ומיקומים גבוהים יותר:

צלול לעומק:
* מהי דעיכת תוכן וכיצד זה משפיע על SEO שלך
* איך לכתוב כותרות גיבורים כדי להרקיע שחקים
בשיעורי הקליקים * 3 תכונות ClickFlow חדשות כדי לעלות על אסטרטגיית התוכן של המתחרה שלך

ג) זיהוי דפים עם ירידה בתנועה באמצעות דעיכת תוכן

ככל שאתה מפרסם יותר תוכן, התנועה והדירוגים מהתוכן הישן שלך בהכרח מתחילים לרדת.

פוסטים מתיישנים, מתחרים מעדכנים את המאמרים שלהם, אתה מפסיק לבנות קישורים חדשים וכו'. תהיה הסיבה אשר תהיה, קשה לשמור על הכל מעודכן ובמקביל לעסוק בנושאים חדשים.

ל-ClickFlow יש תכונה בשם Content Decay שמזהה את הדפים המובילים שלך בירידה מהנתונים שלך ב-Google Search Console. הוא מראה לך כמה תנועה (כלומר, קליקים) איבדת, וממליץ היכן למקד את המאמצים שלך כדי להחזיר את התנועה הזו:

טיפול בתנועה הדעיכה שלך היא אחת הדרכים הקלות ביותר לעקוב אחר התוכן הישן (אך עדיין בעל הערך) שלך ולתעדף היכן להשקיע משאבים על עדכון פוסטים ישנים בהשוואה ליצירת תוכן חדש.

צלול לעומק: כיתת אמן של דעיכת תוכן: כיצד להכפיל את תנועת הבלוג שלך על ידי רענון תוכן ישן

ד) כיסוי שאלות הקשורות להתיישר עם כוונת החיפוש

הקטעים "אנשים גם שואלים" ו"חיפושים קשורים" ב-SERPs הם שני כלים נהדרים שבהם אתה יכול להשתמש כדי לחשוף את כוונת החיפוש של המשתמש .

שאלות תשובות בגוגל

לדוגמה, אם אתה מחפש לדרג את מילת המפתח "אופטימיזציה של תוכן", אתה עלול להתפתות לכתוב הדרכה ארוכה בנושא (כמו מאמר זה). על ידי מענה על השאלות שאתה מוצא בקטע "אנשים גם שואלים", ייתכן שתוכל להניע חלק מהחיפושים בסיוע קולי שהזכרנו קודם לכן:

הקטע "חיפושים קשורים" בתחתית ה-SERPs יכול גם לתת לך כמה הצעות לגבי הסעיפים שאתה יכול לכלול במאמר שלך.

עם זאת, חזרה על תהליך זה עבור כל מילת מפתח היא מייגעת. ClickFlow הופך את תהליך המחקר הזה לאוטומטי כדי להבטיח שתכסה שאלות ותתי-נושאים מרכזיים. ב-ClickFlow, התכונה "שאלות" מושכת נתונים ישירות מהקטע "אנשים שואלים" של גוגל:

עבור כל נושא, אתה יכול לנווט ללשונית "מחקר" כדי להציג רשימה של שאלות שחיפשת גם.

הזמן את ייעוץ SEO בחינם שלי

2) לספק חווית דף ללא רבב

אופטימיזציה של אתרי דפים הייתה גורם דירוג חלש יחסית, שמטבע הדברים, מתרגלי קידום אתרים מעולם לא התייחסו אליו ברצינות רבה מדי. בטח, זה היה חשוב, אבל לא יותר מאופטימיזציה מסורתית באתר ובניית קישורים טובה.

החיים בעולם קידום אתרים זזים די מהר. עם השקת BERT  ו- MUM , מגמות ה-SEO העדכניות ביותר מראות שגוגל רוצה להאניש את מנוע החיפוש שלה על ידי הכוונת אלגוריתם הדירוג שלה למדדים כמו, ניחשתם נכון, אופטימיזציה של אתרי דפים.

קישורים ותגים חשובים – וימשיכו לעשות זאת כל עוד נוכל לראות – אבל הם לא הדברים היחידים שצריך לשים לב אליהם. עם השקת עדכון חוויית הדף ב-2020 , גוגל הפכה את המדד החדש הזה לחלק מרכזי באלגוריתם שלה.

גוגל מגדירה  חוויית דף כ:

"קבוצה של אותות המודדת כיצד המשתמשים תופסים את חוויית האינטראקציה עם דף אינטרנט מעבר לערך המידע הטהור שלו."

בואו נהיה ברורים לגבי משהו: לגוגל אין דרך לדעת איך המשתמשים באמת תופסים דף אינטרנט (אם כי Neuralink של אילון מאסק  עשוי להשתנות זאת בקרוב). במקום זאת, הם לוקחים ארבעה מדדים  שמתואמים עם חווית דף ומניחים ניחושים מושכלים.

המדד הראשון הוא Core Web Vitals , שילוב של מדדים המודדים את מהירות הטעינה של דף מנקודת מבט של חווית משתמש:

  • צבע התוכן הגדול ביותר (LCP) : מודד ביצועי טעינה. גוגל ממליצה לכוון ל-LCP מתחת ל -2.5 שניות  לאחר שהדף מתחיל להיטען.
  • השהיית קלט ראשון (FID) : מודד אינטראקטיביות. גוגל ממליצה על FID של פחות מ -100 מילישניות .
  • Shift מצטבר (CLS) : מודד יציבות חזותית. גוגל ממליצה על ציון CLS של פחות מ -0.1 .
דוגמה לבדיקת מהירות אתר
דוגמה לבדיקת מהירות אתר

שלושת המדדים האחרים הם הידידותיות של הדף לנייד, השימוש בפרוטוקול HTTPS והיעדר מודעות ביניים פולשניות :

דירוג גוגל ואיכות דף האתר
דירוג גוגל ואיכות דף האתר

אם לא שמת לב לחוויית הדף שלך, הנה מה שאתה צריך לעשות.

  • ראשית, הפעל את האתר שלך באמצעות PageSpeed ​​Insights כדי לאמוד את הביצועים שלו מול חיוני הליבה של האינטרנט:
דירוג גוגל ואיכות דף האתר
דירוג גוגל ואיכות דף האתר
  • לאחר מכן שים לב להמלצות שגוגל נותנת לך בחלק העליון והקבוע כדי לשפר את כל הבעיות שאתה עשוי למצוא:
  • חזור על התהליך עם Test My Site כדי למדוד את ההיענות של האתר שלך:

הגברת מהירות הדף יכולה לעשות יותר מאשר לשפר ביצועים אורגניים; זה יכול גם להגדיל את ההמרות.

סקר אחד מצא שכמעט 70% מהצרכנים  אמרו שמהירות הדף משפיעה על מידת הנכונות שלהם לקנות מאתר.

להלן מספר דרכים שבהן תוכל להגביר את מהירות הדף  לקבלת דירוג טוב יותר ויותר המרות:

  • צמצם קוד מיותר בדף שלך
  • דחה טעינת JavaScript
  • צמצם את זמן התגובה של השרת
  • בחר את אפשרות האירוח המתאימה לצרכים שלך
  • אפשר שמירה במטמון של דפדפן
  • אפשר דחיסה
  • דחוס תמונות כדי לצמצם את גודל העמוד ב-30-40%

לאחר שתסיים להגביר את מהירות האתר שלך, ודא שהאתר שלך עומד בשלושת הקריטריונים האחרים שהופכים חווית דף אופטימלית:

  • הפוך את האתר שלך לידידותי לנייד
  • קנה אישור HTTPS עבור הדומיין שלך
  • הסר את כל החלונות הקופצים המיותרים (אלו שבהם אתה משתמש כדי לבנות רשימת דוא"ל כנראה אינם נחשבים בעייתיים; אלה שפותחים כרטיסיות או חלונות חדשים הם)

3) הגדל את זמן השהייה שלך

תעשיית ה-SEO העלתה ספקולציות לנצח לגבי ההשפעה של חווית משתמש באלגוריתם הדירוג של גוגל. כן, ארכיטקטורת אתר נקייה, מהירות טעינה מהירה וחוויית ניידים חשובים, אבל אף אחד מהגורמים הללו לא באמת השפיע חזק על הדירוג… עד לאחרונה.

כפי שאולי ניחשתם, גוגל הכל-יכול שוב החליטה להפוך את המתג ולהפוך היבט אחד של חווית משתמש לקריטי בתוך חבילת גורמי הדירוג שלהם: זמן השהייה.

לפני שתוכל לומר שטעיתי בשיעור היציאה מדף הכניסה, הרשה לי לתת לך הגדרה גסה:

זמן שהייה הוא הזמן שמבקר מבלה בדף לאחר לחיצה על קישור SERP ולפני שהוא חוזר ל-SERPs.

בואו נחשוב על זה עם הדוגמה הבאה:

  • משתמש גוגל מחפש עם מילת המפתח "טכניקות SEO", בודק את התוצאות המובילות, מוצא את הדף הזה ולוחץ עליו.
  • ארבע דקות ו-35 שניות לאחר מכן, המשתמש מחליט שהוא מצא את מה שחיפש וחוזר ל-SERPs כדי לקרוא דפים אחרים.

זמן השהייה שלהם יהיה 4 דקות ו-35 שניות. כשלעצמו, אמת מידה זו לא משנה לך או לגוגל. אבל אם גוגל חושב שאנשים נשארים יותר בדף הזה מאשר בדפים של המתחרים שלנו, הם יבינו שהדף שלנו כנראה עושה משהו טוב יותר.

ככל שהמשתמשים מרוצים יותר, כך זה טוב יותר עבור גוגל. לכן, הם יתגמלו את דף זמן השהייה הגבוה על פני מתחריו. כמה? אנחנו לא יודעים. אבל יכול להיות שזה הדחיפה הנוספת שעמוד צריך כדי לגנוב מיקום ראשון עבור מילת מפתח תחרותית ביותר.

שיהיה ברור: זמן השהייה אינו זהה לשיעור יציאה מדף הכניסה, שכן האחרון מודד את מספר המבקרים שנוחתים בדף ואז עוזבים ללא כל אינטראקציה אחרת. ליתר דיוק, זהו אחוז ההפעלות של עמוד בודד חלקי כל ההפעלות עבור האתר שלך (או דף בודד).

הקפצות, כמו גלידות טובות, מגיעות בטעמים שונים: חלקן מגיעות ממבקרים דרך טוויטר, אחרות ממקורות ישירים (כמו סימניות), וכן הלאה.

זמן שהייה הוא גם לא זמן באתר, שכן האחרון יכול לכלול אנשים שהגיעו מחוץ ל-SERPs. זמן השהייה הוא כמו צאצא של קצב היציאה והזמן באתר, אבל הרבה יותר ידידותי ל-SEO מהוריו.

החדשות הרעות הן שאינך יכול לעשות הרבה כדי לשפר את זמן השהייה שלך – מלבד לשפר את חווית המשתמש שלך. כל מה שהופך את האתר שלך לידידותי יותר למשתמש יגדיל את זמן השהייה שלך. וגם ההפך הוא הנכון: אם האתר שלך נראה לא אמין, מיושן או חובבני, סביר להניח שמבקרים חדשים יחזרו ל-SERPs וילחצו על תוצאה אחרת. וגוגל לא יאהב את זה.

עכשיו כשאתה מבין את זמן השהייה, הנה כמה טכניקות SEO שאתה יכול להשתמש בהן כדי לשפר את חווית המשתמש ולתת לתוכן הקיים שלך דחיפה במנועי החיפוש.

א) הפוך את הפוסטים שלך לקלים לקריאה

שמעתם פעם את הביטוי "עיצוב תוכן לאינטרנט"? כדי שיהיה לך סיכוי להגדיל את הדירוג האורגני שלך, אתה צריך לקחת את זה צעד קדימה ולמטב את התוכן לקריאות .

טיפים אלה לעיצוב יכולים לעזור להגביר את קריאות התוכן שלך:

  • כתוב תוכן איכותי : העיצוב חשוב, אבל כך גם רעיונות נהדרים, מסירה משכנעת ודקדוק ואיות ללא שגיאות .
  • השתמש בפסקאות קצרות : כוון לפסקאות של 3-4 משפטים באורך. במידת הצורך, אתה יכול אפילו להשתמש בפסקאות של משפט אחד, אך השתמש בהן במשורה או שהפוסט שלך ייראה כמו רשימת מכולת.
  • ערבוב אורכי משפטים : קשה לעקוב אחר משפטים ארוכים במחשב או במכשיר נייד, אך הם יכולים לעבוד היטב כאשר משתמשים בהם במשורה – במיוחד כאשר הם מעורבים עם משפטים קצרים יותר. הנה דוגמה פנטסטית לאופן שבו ניתן לגוון מבני משפטים לקריאות מיטבית ( אפליקציית המינגווי יכולה לעזור בכך):
  • כותרות משנה : האם ידעת שאדם ממוצע מקדיש רק 37 שניות  לקריאת תוכן מקוון? אתה יכול להגביר משמעותית את הזמן הזה על ידי הכללת כותרות משנה שעוזרות לקוראים לסרוק תוכן ולהבין במהירות על מה המאמר.
  • נקודות תבליטים : כאשר יש לך הרבה נתונים – נתונים סטטיסטיים, עובדות, רעיונות, דוגמאות – ארוזים בפסקה אחת, זה מקל על הקריאה כשאתה מפרט אותם עם נקודות תבליטים (כמו זה!). ככלל אצבע, השתמש בנקודות תבליט בכל פעם שאתה מפרט שלושה פריטים או יותר.
  • השתמש ברווח לבן : חלקו חלקים גדולים של טקסט באמצעות מדיה רלוונטית ותומכת, כולל תמונות, סרטונים וגרפים (בנוסף לנקודות תבליט וכותרות משנה).
  • השתמש בתמונות ובצילומי מסך : רוב המאמרים צריכים לכלול מספר תמונות או צילומי מסך כדי להמחיש את הנקודות או המספרים או השלבים שבהם אתה דן. ככל שהרעיון מורכב יותר, כך עליך לכלול יותר תמונות. (דמיינו לעצמכם את כל הפוסט הזה בבלוג בלי שום תמונות. זה יהיה מרתיע, נכון?)

צלול עמוק יותר: 7 טעויות ב-UI ו-UX שעולות לך מעורבות

ב) השתמש בסגנון הכתיבה הפירמידה ההפוכה

פירמידה הפוכה

אחד הכללים הבסיסיים של עיתונאים הוא סגנון הכתיבה הפירמידה ההפוכה  , שנראה כך:

בפירמידה זו, המידע היקר ביותר נמצא בראש המאמר, כאשר מידע פחות חשוב מופיע למטה. קוראים שסורקים מאמרים כמעט ולא מגיעים לתחתית העמוד, ולכן הגיוני לתת להם את מה שהם רוצים ברגע שהם נוחתים.

הזמן את ייעוץ SEO בחינם שלי

4) התמקד באשכולות נושאים במקום במילות מפתח

גוגל מתפתחת וכך גם האלגוריתם שלה. מטרתה כעת היא להבין את כוונת  המשתמשים שלה – למה הם מצפים, מה הם מחפשים וליתר דיוק, אילו תוצאות חיפוש יעזרו בצורה הטובה ביותר לענות על השאילתה שלהם.

כאן נכנסת לתמונה תיבת הקטעים המופיעים … שוב:

עם זאת, אל תצפה שהאתר שלך יופיע בעמוד הראשון של Google רק על ידי יצירת תוכן ממוקד מילות מפתח. לא מספיק להסתכל על מילות מפתח בלבד; אנחנו צריכים להסתכל על  ההקשר  סביבם. המכונה גם " כוונת משתמש ", עליך לשים לב למה שהמשתמשים שלך מחפשים.

להלן שני דברים שאתה צריך לשקול במיוחד:

א) דע את קהל היעד שלך

סוג התוכן שתיצור יהיה תלוי לחלוטין בקהל שלך. ככל שתכיר אותם טוב יותר – מיקומם, גילם, תחומי העניין שלהם וכו' – כך התוכן שתיצור טוב יותר (וה-SEO שלך טוב יותר).

לדוגמה, נניח שכלי מילות המפתח שלך מראה של"אנדרואיד" יש נפח חיפוש של 2,740,000 בחודש. זה הרבה אנשים שהתוכן שלך יכול להיחשף אליהם, אז תצטרך למקד אותו בכבדות, נכון? לא בהכרח.

אנשים שמחפשים "אנדרואיד" יכולים להתחלק למספר קטגוריות:

  • משתמשי נייד המחפשים עזרה לאנדרואיד
  • מעריצי מלחמת הכוכבים  מחפשים דרואידים
  • חובבי רובוטיקה מחפשים מידע על אנדרואידים

אם אינך מבין את קהל היעד שלך, אתה עלול להסתכן ביצירת תוכן  לכל  הנושאים הללו. זה לא יזכה אותך בדירוג או בקוראים כי אתה לא יכול לרצות את כולם עם פיסת  תוכן אחת מותאמת  למונח כה רחב.

עם זאת, על ידי בניית  פרסונות קונים הכוללות את התכונות המשותפות של הלקוחות האידיאליים שלך, תוכל להתמקד טוב יותר בנושאים שחשובים לקוראים שלך, ובמקביל גם למזער את הסיכוי ליצור תוכן שלא יצליח להשיג תוצאות.

צלול לעומק:  המדריך האולטימטיבי לפיתוח פרסונות קונים (עם תבניות!)

ב) ארגן תוכן באשכולות

במקום להתמקד במילות מפתח עצמאיות, ארגן את כל התוכן שלך בנושאים שונים. מודל  אשכול הנושאים , שנוצר על ידי HubSpot, פועל על ידי קישור בין חלקי תוכן רלוונטיים לכדי "אשכולות":

זה כרוך שיש:

  • עמוד עמוד:  אלו הם בדרך כלל הדפים החשובים ביותר באתר שלך (לדוגמה, באתר מסחר אלקטרוני, לרוב זה יהיו קטגוריות ברמה העליונה) שאתה רוצה, ואפשר לצפות, לדירוג עבור מגוון רחב של מילות מפתח.
  • דפי אשכול:  אלו הם דפים שחיים מסביב ומקושרים חזרה לעמוד העמוד הרלוונטי שלהם. בדרך כלל הם יענו על שאלות או יכסו נושאים הקשורים לעמוד העמוד ביתר פירוט.

להלן  מקבץ נושאים  סביב "שגרות אימון":

אסטרטגיה זו משיגה שלושה דברים:

  • זה עונה על כוונת המשתמש  מכיוון שהם מקבלים גישה קלה למידע מפורט יותר על נושא העניין שלהם.
  • זה הופך את האתר שלך למשאב טוב יותר עבור אותם נושאי עמוד. זה חשוב לגוגל, שכן המטרה שלה היא לשלוח משתמשים לעמוד הטוב ביותר האפשרי עבור מונח החיפוש שלהם. כאשר גוגל רואה באתר שלך משאב מצוין לנושא מסוים, רוב הסיכויים שתתוגמלו בדירוג טוב יותר.
  • לכל אחד מאותם דפי אשכול יש פוטנציאל לדרג  את עצמו ולהניב תנועה נוספת לאתר שלך.

צלול לעומק:
* 5 שלבים לפיתוח תוכן עמודים מוצלח
* מדריך מהיר לשימוש באשכולות נושאים כדי לשפר את SEO שלך

ג) בצע את מחקר מילות המפתח שלך

תוהה מדוע אנו מציגים מחקר מילות מפתח כטכניקת SEO כאשר אמרנו לך להתמקד באשכולות נושאים, במקום במילות מפתח?

כי מילות מפתח עדיין חשובות.

ארגון תוכן בצורה נושאית הוא המפתח, אבל זו טעות להתעלם לחלוטין ממילות מפתח. מילות מפתח פועלות כסימני דרך לעכבישים של גוגל, מסמנים נושאים ומתן רמזים לגבי אופי התוכן באתר. על ידי מחקר מילות מפתח, אתה מגלה מי מחפש את הנושאים שאתה רוצה לכתוב עליהם, וכך קל יותר ליצור פוסטים בבלוג או סוגים אחרים של תוכן שעונה על שאלות ספציפיות של לקוחות ומגביר את הכרת המותג.

ישנם כלים רבים שבהם תוכל להשתמש כדי לגשת לנתוני מילות מפתח:

  • סייר מילות מפתח מאת Moz : סייר מילות מפתח הוא תוכנית רב-תכליתית ודינמית המכסה כמעט כל היבט של התהליך. זה עוזר למשווקים לעשות סיעור מוחות של מילות מפתח, לבנות רשימות ולסנן אותן לפי נושאים. אתה יכול גם לנתח מדדים, שיעורי קליקים ומדדי יעילות אחרים, כמו גם לרגל ולהעריך מילות מפתח המשמשות את המתחרים העסקיים שלך.
  • SEMrush : SEMrush נחשב באופן נרחב כאחד הכלים הטובים ביותר לניתוח SEO , במיוחד כאשר זה נוגע לבינה עסקית. אחת מהתכונות הרבות שלו מאפשרת לך לזהות ולנתח את מילות המפתח שהמתחרים שלך משתמשים בהם פשוט על ידי הזנת כתובת האתר של המתחרה שלך בשורת החיפוש של SEMrush.
  • Ahrefs : Ahrefs מציעה מגוון רחב של מוצרים, כולל בודקי קישורים נכנסים, חוקרי תוכן ועוקבי מיקום. בפוסט זה, נתמקד בסייר מילות המפתח שלהם, המאפשר למשווקים לחפש כמעט 7 מיליארד מילות מפתח בלמעלה מ-170 מדינות, להעריך מדדים כמו קושי של מילות מפתח, שיעורי קליקים, רשימות מילות מפתח קשורות ונפח חיפוש:

בדוק את הסרטון הזה בן 5 דקות  כיצד להשתמש ב-Arefs לניתוח SEO :

הערה: גם אם אתה משתמש באלטרנטיבה של Ahrefs כמו Semrush, SE Ranking או Mangools, תהליך זה דומה.

5) צור תוכן ידידותי לעזר קולי

האם אתה כותב תוך כדי דיבור? אולי אתה עושה את זה כשאתה משוחח עם החברים שלך בוואטסאפ, אבל לא בדרך כלל כשאתה בעבודה. והאם אתה מחפש בגוגל תוך כדי דיבור? שוב, סביר להניח שלא.

עם זאת, עם הופעת העוזרות הקוליות, זה כבר לא המקרה. כעת, כאשר נעשה שימוש ב -4.2 מיליארד עוזרי קול ברחבי העולם (מספר המוערך להגיע ל-8.4 עד 2024), החיפושים הפכו ליותר שוטפים, לשיחה ומורכבים יותר עבור Google. ובעולם של מנועי חיפוש יותר שיחיים, עליך לבצע אופטימיזציה של האתר שלך לחיפוש קולי.

כך תעשה את זה:

א) השתמש במילות מפתח עם זנב ארוך

מילות מפתח עם זנב ארוך – אלה המכילות שלוש מילים או יותר – ממלאות תפקיד מפתח בחיפוש קולי. כדי לדרג עבור סוג מילת מפתח זה, תצטרך ליצור תוכן שממקד אליהם באתר שלך באמצעות התהליך הבא:

  • זהה מילת מפתח אחת בעלת זנב ארוך באמצעות מדריך זה (למשל "איך לשטוף מכונית").
  • מצא הרבה מילות מפתח הקשורות מבחינה סמנטית (למשל "מדריך לשטיפת מכוניות" ו"הסבון הטוב ביותר לשטיפת מכונית").
  • כתוב פוסט בלוג ארוך ומקיף שממקם את מילות המפתח הקשורות סמנטי באופן הולם לכל אורכו.
  • עצב את התוכן לקריאות, תוך שימוש בשאלות ככותרות משנה במידת הצורך.

ב) השתמש בנתונים מובנים

לפי Backlinko, 40% מתוצאות החיפוש הקולי מגיעות מקטעי טקסט מוצגים. שימוש בנתונים מובנים יכול לעזור להגביר את הסיכוי שהתוכן שלך ישמש כדי לענות על שאילתה קולית על פני זו של מתחרה.

כפי שאנה גוטר מסבירה:

"תגי סכימות משמשים לעתים קרובות כדי להצביע על עסקים מקומיים עם קטעי קוד כדי לעזור לגוגל להבין במה עוסק האתר שלך ובכך לקשר אותך טוב יותר לחיפושים רלוונטיים."

הנה דוגמה לאופן שבו דפי אינטרנט עם סימון סכימה לאירועים מופיעים ב-SERPs:

כדי להתחיל, עבור אל כלי בדיקת הנתונים המובנים של גוגל  כדי לגלות אם כבר יישמת את הסכימה:

אם לא עשית זאת ואתה זקוק למידע מפורט יותר, עיין במדריך של גוגל לסימון סכימה  המסביר את סוג הקוד שאתה צריך וכיצד ליישם אותו.

צלול לעומק:
* מדריך למתחילים לקידום אתרים בחיפוש קולי
* איך לייעל את האתר שלך לחיפוש קולי וטכנולוגיה לבישה

6) בצע אופטימיזציה של הכותרות שלך (לא רק תגיות הכותרת שלך!)

יש רגע בחייו של כל עוסק בקידום אתרים שבו הוא מסתכל על השמיים בייאוש וצורח: "למה גוגל? למה?!"

זה קרה לאחרונה כאשר תעשיית ה-SEO נדהמה לגלות שגוגל השיקה את "עדכון כותרת העמוד" שבו החלו לשכתב אוטומטית תגי כותרת על סמך כותרת H1 של עמוד.https://platform.twitter.com/embed/Tweet.html?creatorScreenName=singlegrain&dnt=false&embedId=twitter-widget-0&features=eyJ0ZndfZXhwZXJpbWVudHNfY29va2llX2V4cGlyYXRpb24iOnsiYnVja2V0IjoxMjA5NjAwLCJ2ZXJzaW9uIjpudWxsfSwidGZ3X3NwYWNlX2NhcmQiOnsiYnVja2V0Ijoib2ZmIiwidmVyc2lvbiI6bnVsbH0sInRmd19zZW5zaXRpdmVfbWVkaWFfaW50ZXJzdGl0aWFsXzEzOTYzIjp7ImJ1Y2tldCI6ImludGVyc3RpdGlhbCIsInZlcnNpb24iOjR9fQ%3D%3D&frame=false&hideCard=false&hideThread=false&id=1427469048346910722&lang=en&origin=https%3A%2F%2Fwww.singlegrain.com%2Fseo%2Feffective-seo-techniques-that-work%2F&sessionId=aae40d1616713e52b92a219e52a99408b8c3cb58&siteScreenName=singlegrain&theme=light&widgetsVersion=c8fe9736dd6fb%3A1649830956492&width=550px

למרות שיוצאי תעשייה כמו דני סאליבן  אמרו שהנוהג הזה אינו חדש, השינוי עדיין זעזע אנשי מקצוע רבים. בהתחלה, אנשים היו מבולבלים אך סקפטיים לגבי ההשפעות המתמשכות של השינוי הזה.

ואז, ב-24 באוגוסט, גוגל הודיעה על עדכון כותרת דף האינטרנט שלהם , והסבירה ש"המערכת החדשה שלהם מייצרת כותרות שעובדות טוב יותר עבור מסמכים באופן כללי, כדי לתאר על מה הם עוסקים, ללא קשר לשאילתה המסוימת".

ב-25 באוגוסט, ד"ר פיטר ג'יי מאיירס מ- Moz ניתח את ה-SERPs עבור 10,000 מילות מפתח וגילה שמתוך 57,832 תגי כותרת, 33,733 נכתבו מחדש  – זה 58%! למרות שחלק גדול מהשכתובים הללו התרחש מסיבות "טבעיות", כמו למשל כאשר גוגל מקצצת כותרת ארוכה מדי, רבים מהם היו קורבנות של פעולתה המוזרה של גוגל.

הנה דוגמה אחת מדף הבית של MailChimp , שנראה כך:

דוגמה למודעה בגוגל

השווה את תג הכותרת הבסיסי והלא ידידותי ל-SEO עם מקבילו האמיתי  הידידותי ל-SEO, ותראה את ההבדל:

דוגמת כותרת
דוגמת כותרת

לפי ברודי קלארק , גוגל מחליפה כותרות ב"תגי כותרות, קישורים פנימיים, טקסט חלופי של תמונה, או אפילו מורכבת לחלוטין על ידי גוגל".

כמו רוב האתגרים הקשורים לקידום אתרים, אין דרך לדעת מתי או איך גוגל תכתוב מחדש את תגי הכותרת שלך. עם זאת, במהדורת העדכון שלהם, הם ציינו שסביר להניח שהם ישנו תג אם הוא:

  • ארוך מדי
  • ממולא במילות מפתח
  • חסרים לחלוטין תגי כותרת או מכילים שפת "בוילרפלט" חוזרת, כגון דפי בית הנקראים "בית"

כדי להרגיע את כולם, גוגל אומרת ש:

"העצה העיקרית שלנו בדף זה לבעלי אתרים נשארת זהה. התמקד ביצירת תגי כותרת HTML נהדרים. מכל הדרכים שבהן אנו מייצרים כותרות, תוכן מתגי כותרות ב-HTML עדיין נמצא בשימוש הסביר ביותר, יותר מ-80% מהמקרים."

אם אתה זקוק לעזרה, מאמר זה מספק נוסחאות של כותרת דף SEO עבור סוגים שונים של דפים כדי לעזור לך לשפר את דירוג הפוסטים שלך בבלוג:

7) השתמש מחדש בתוכן הישן שלך ורענן באופן קבוע

אם אתה מתקשה למצוא את המוטיבציה לכתוב פוסט ארוך בבלוג, אז למה לא פשוט להרחיב עמוד קיים מ, נניח, 1,200 מילים ל-2,000?

לתוכן קיים כבר יש סמכות ובמקרים מסוימים לקהל קוראים מבוסס. במקום ליצור פוסט חדש מאפס, זה יכול להיות הרבה יותר פשוט להגביר את הביצועים של פוסט קיים בתוצאות החיפוש על ידי רענון שלו עם מידע מעודכן ותוכן נוסף.

אז איך בוחרים איזה תוכן לעדכן ?

המועמדים הטובים ביותר לרענון תוכן הם תוכן רגיש לזמן (במילים אחרות, נושאים כמו SEO שמתפתחים כל הזמן), כמו גם פוסטים שמקבלים תנועה אורגנית אבל יש להם פוטנציאל לקבל הרבה יותר.

אתה יכול לגלות כמה תנועה מקבל התוכן שלך בקטע דפי נחיתה של Google Analytics. פשוט עבור אל התנהגות  > תוכן אתר  > דפי נחיתה :

כאשר אתה שם, שנה את הפלח שאתה צופה ל"תנועה אורגנית" וסנן את התוצאות באמצעות סרגל החיפוש שלך. לדוגמה, אם ברצונך לצפות בתנועה לתוכן שחי בתיקיית המשנה /blog של האתר שלך, אתה רק צריך לשים /blog בשורת החיפוש.

לחלופין, אתה יכול להקל בהרבה על תהליך זה על ידי שימוש בכלי כגון  Content Decay by ClickFlow . כלי זה עושה את העבודה הקשה עבורך, ומציג בפניך רשימה של תוכן מסומן שאיבד תנועה.

ברגע שתהיה מוכן לעדכן את הפוסטים הישנים בבלוג שלך, תוכל לעקוב אחר הנחיות עדכון גרגר בודד:

  • כתוב מחדש את המבוא והסיכום
  • מחק/שלב את כל החלקים החלשים
  • מחקר וכתוב כמה שאתה מרגיש שיוסיף לערך של היצירה
  • עדכן נתונים סטטיסטיים/עובדות/ציטוטים וודא שכל הקישורים למקורות אינם בני יותר מ-2 שנים
  • החלף כל תמונה מיושנת או לא רלוונטית
  • החלף את כל הדוגמאות/מקרי המקרה בחדשות, נוכחיות

8) צור סרטונים ו(למה לא?) ערוץ יוטיוב

ראית שאתה צריך להגדיל את זמן השהייה שלך. איזו דרך טובה יותר לעשות זאת מאשר באמצעות וידאו?

על פי סקר Biteable :

  • 60% מהעסקים משתמשים בווידאו ככלי שיווקי.
  • 74% מהמשווקים אומרים שלווידאו יש החזר טוב יותר על ההשקעה מאשר לתמונות סטטיות.
  • 49% מהמשווקים אומרים שהווידאו עוזר להם למשוך את הקהל שלהם.
  • 52% מהמשווקים אומרים שווידאו עוזר להם לבנות אמון עם לקוחות פוטנציאליים.

מלבד הגדלת המעורבות של המבקרים, וידאו יכול גם לעזור לך לקבל יותר תנועה אורגנית מהקטע ' סרטונים מוצעים ':

עד לאחרונה, גוגל דירגה רק סרטוני יוטיוב ב-Sugged Clips, אבל בעזרת מבני הנתונים החדשים של Seek ו-Clip, משווקים יכולים כעת לדרג סרטונים מכל אתר.

אתה יכול גם להשתמש בסרטונים שאתה יוצר כדי להשיק ערוץ YouTube משלך, שהוא:

צלול לעומק:
17 סוגי תוכן וידאו שאנשים באמת רוצים לצפות בהם
איך ליצור סרטון שאנשים יצפו בו עד הסוף
20 טיפים לפני הפקה ליצירת תוכן וידאו מוצלח בשנת 2020

בניית קישורים היא ותמיד תהיה הליבה של אלגוריתם הדירוג של גוגל. ומה שהיא אולי הדרך הטובה ביותר להשיג קישורים נכנסים בקנה מידה הוא תוכן.

יצירת תוכן היא השקעה.

בימי הפרסום הישנים, חברות השקיעו במודעות ברדיו, בעיתונים ובמגזינים (עדיין עושים זאת, אגב). הם גם השקיעו בחוברות, שלטי חוצות ודוכני תערוכות.

שיווק תוכן עובד באותו אופן. עליכם להשקיע ביצירת תוכן יסודי, שימושי וייחודי המשרת את צרכי המבקרים שלכם. אנחנו לא מדברים על מאמרים של 500 מילים. אנחנו מדברים על יצירת תוכן מבוסס נתונים .

תוכן מבוסס נתונים מתמקד ביצירת תוכן מגובה במידע שנאסף באמצעות מחקר כמותי או איכותני. המחקר יכול להיעשות על ידי החברה האחראית על יצירת התוכן או צוות מדענים. מאמרים הממזגים ניסיון אישי עם מחקר ונתונים מדעיים מציעים לקורא פתרון סמכותי.

לא רק שסוג זה של תוכן מגדיל את מעורבות המבקרים שלך, אלא הוא יגדיל את מספר הקישורים שתרכוש. פשוט תסתכל על המאמר הזה; קישרנו למקורות רבים שמציגים נתונים שימושיים על היבטים שונים של קידום אתרים ושיווק דיגיטלי. אותו דבר יכול לקרות לך אם אתה יוצר פוסטים מבוססי נתונים.

כדי להפוך את התוכן מונע הנתונים שלך אפילו טוב יותר, צור תמונות וגרפיקה הממחישות את המידע המתואר בו. מחקר אחד הראה שבני אדם נוטים יותר להאמין בטענות על תרופה חדשה אם הן מלוות בגרפים ובנתונים אחרים – גם אם הנתונים לא מוסיפים מידע חדש כלשהו לטענה.

לדוגמה, השימוש של Curata בתוכן מונחה נתונים יצר פי 7 יותר לידים מאשר סוגי תוכן אחרים:

ובמחקר אחר, הם גילו שפוסטים מעמיקים מונעי נתונים קיבלו פי 9 יותר לידים :

צלול לעומק:
* איך – ולמה – לבנות תיק קישורים נכנסים
* טכניקת גורד השחקים: איך לבנות קישורים נכנסים באיכות גבוהה לתוכן שלך

10) הפוך את התוכן שלך לחזותי יותר

בני אדם אוהבים תוכן ויזואלי ; אנחנו פשוט מחוברים לזה.

לדוגמה, פוסטים בפייסבוק עם תמונות זוכים ל-230% יותר מעורבות מפוסטים ללא תמונות:

ולגבי דפי אינטרנט, תוכן חזותי מקבל 94% יותר צפיות מאשר תוכן לא חזותי:

סוגי התמונות הנפוצים ביותר הנוטים למשוך קישורים הם:

  • גרָפִיקָה
  • אינפוגרפיקה
  • תמונות
  • קובצי GIF

בעזרת כלי עיצוב כמו Canva , אתה יכול בקלות ליצור גרפיקה משלך ברמה המקצועית. לחלופין, אתה יכול להשתמש במעצבים פרילנסרים זולים באתרים כמו Fiverr ו-Upwork.

יתרה מכך, אנשים יזהו את המאמץ שאתה משקיע ביצירת הוויזואליה שיש לתוכן שלך, מה שסביר יותר שיביא לך יותר קישורים נכנסים. ומלבד שיפור התוכן שלך, אתה יכול לדרג את התמונות שלך ב-Google Images, מנוע החיפוש השני בגודלו בעולם.

קידום אתרים של תמונות דורש אופטימיזציה של הטקסט האלטרנטיבי של התמונות שלך  ושם:

הטקסט האלטרנטיבי הוא תג שאתה נותן לתמונות שלך כדי שבווטי הסריקה של גוגל יוכלו "לקרוא" על מה התמונה עוסקת. יש לכלול בו תיאור קצר של התמונה ומילת מפתח. השם עובד באותה צורה: אתה מתאר על מה התמונה. אז אם יש לך תמונה של חתול שחור, שם התמונה שלך צריך להיות "black-cat.jpg".

צלול לעומק: קידום אתרים שהתעלם ממנו: אופטימיזציה של תמונות ווידאו לחיפוש

הזמן את ייעוץ SEO בחינם שלי

11) מקד למחפשים מקומיים באמצעות דפי נחיתה ורישומים

הנה כמה חדשות מזעזעות: 46% מכל החיפושים בגוגל  מגיעים מאנשים שמחפשים מידע מקומי. זה יכול לכלול:

  • חנויות מקומיות
  • שעות פתיחה
  • מספרי טלפון
  • כתובות

עבור בעלי עסקים, קידום אתרים מקומי  הוא חובה.

להלן שלוש טכניקות SEO יעילות ללכוד לקוחות פוטנציאליים שגרים בקרבת מקום. 

אחרי הכל, 72% מהאנשים  שמבצעים חיפוש בגוגל עבור עסקים מקומיים באינטרנט בסופו של דבר מבקרים בחנויות ברדיוס של חמישה מייל!

א) בדוק שוב את רישומי המדריך שלך

עד כמה שמנועי חיפוש כמו גוגל או בינג יהיו חזקים, הם עדיין לא יכולים להיות בכל מקום בו-זמנית ולפעמים נאלצים להסתמך על מידע נוסף ממקורות נתונים מקומיים.

מקורות אלו אוספים,

צוברים ומגישים נתונים רלוונטיים עבור עסקים באזור – מידע מספריות פיזיות (כמו דפי זהב) או סריקת רישומי עסקים.

 לאחר מכן, גוגל משתמשת בצוברי נתונים אלה כדי להשלים פערי מידע במסד הנתונים שלה, וגם תצליב מידע כדי לוודא שהעובדות מעודכנות.

בעיות מתעוררות כאשר אגרגטורים אוספים נתונים לא מעודכנים, מה שמוביל את Google לרשום מידע שגוי,

כגון כתובת ישנה לעסק שלך או מספר טלפון מנותק.

זו הסיבה שחשוב לוודא שפרטי הקשר הפיזיים שלך יהיו עדכניים בכל רישום מקוון שיצרת, כולל:

  • Google לעסק שלי : מכיוון שגוגל הוא מנוע החיפוש הגדול ביותר, התחל תמיד עם Google לעסק שלי , שירות רישום חינם לשימוש – ועדכן את הנתונים שלך בהתאם. הקפד לכלול פרטים חשובים כמו מיקומים נוספים, שעות הפתיחה העדכניות שלך ואיזה צורות תשלום מקובלות.
  • שירות ניהול ספריות מקומיות : חברות כמו Moz Local  ו- Yext  מבצעות את העבודה הקפדנית של סריקת אינספור ספריות מקומיות, אינטראקציה עם צוברי נתונים ותיקון מידע מיושן.
  • צור רישומי ספריות נוספים באמצעות אגרגטורים מקומיים של נתונים : כעת, לאחר שהמידע הגיע ל-T, פרסם אותו באמצעות אגרגטור נתונים מקומי כמו Bright Local :

מנקודה זו ואילך, רישומי חיפוש מקומי צריכים להתעדכן באופן מדויק ואוטומטי על ידי שירות הניהול שלך. אה, וזכור לשנות את כל הרישומים המקומיים אם משהו משתנה – במיוחד כשאתה עובר משרד, מחליף מספרי טלפון או סגורים לחופשה!

צלול לעומק: המדריך המלא ל-Google לעסק שלי

ב) בנייה ואופטימיזציה של דפי נחיתה מקומיים

בואו נחשוב על מונחי החיפוש שאנשים משתמשים בהם כשהם מחפשים שירותים מקומיים. רוב הסיכויים שהם נראים בערך כך:

  • "שירותי SEO בלוס אנג'לס"
  • "היבש הטוב ביותר במנצ'סטר, בריטניה"
  • "איפה לקנות נרות בניו יורק"

הדרך היחידה לוודא שאתה מגיע לרשימה הקצרה של SERPs של גוגל היא למקד באופן פעיל את מילות המפתח הללו באתר האינטרנט שלך – רצוי עם דף נחיתה מקומי.

פשוט תסתכל על התוצאות האורגניות המובילות שמוצגות עבור מילת מפתח מקומית:

שימו לב כיצד כל התוצאות שייכות לאזור פינצ'לי ולא לדף הבית או לדף שירות כללי של "תיקון מכונות כביסה". עליך ליצור סוגים אלה של דפי נחיתה על ידי:

  • עריכת מחקר מילות מפתח  כדי למצוא מילות מפתח מקומיות הקשורות למוצר או לשירות שלך.
  • יצירת דף חדש באתר האינטרנט שלך  ואופטימיזציה שלו עבור מילות מפתח מקומיות אלה. זה כולל אזכור הביטוי בכותרת המטא שלך, מטא תיאור, כותרת העמוד, תגיות כותרת, טקסט חלופי של תמונה ותוכן באתר.
  • בניית קישורים מרשימות ספריות מקומיות לדף זה כדי לחזק את דירוג מילות המפתח המבוסס על מיקום (לדוגמה, אם אתה יוצר דף נחיתה עבור לונדון, צור קישורים מספריות המבוססות על לונדון לכתובת האתר של דף הנחיתה).

צלול לעומק: המדריך האולטימטיבי ליצירת דף נחיתה עם המרות גבוהות בשנת 2022

ג) SEO טכני לחיפוש מקומי

ביצוע קידום אתרים טכני לחיפוש מקומי הוא תהליך דומה לזה שנידון קודם, אבל הנה כמה מונחים וטכניקות שימושיים להבטיח שתבצע אופטימיזציה של העסק שלך לחיפושים מקומיים.

סימון סכימה הם קטעי נתונים קצרים המספקים מידע נוסף למשתמשים ולמנועי חיפוש. וחשוב, סימון סכימה אינו דורש שום ידע בקידוד וניתן להכניס אותם דרך Schema.org, שיתוף פעולה נדיר בין גוגל, יאהו ובינג.

סכימה משמשת ברשימה שנותנת למחפשים מקומיים מידע נוסף על שעות המקום, מיקומו, מידע כללי ועוד, מבלי לבקר בפועל בעמוד עצמו:

אם תרצה ללכת צעד קדימה, אתה יכול גם לכלול הזרקת JSON (Javascript Object Notation) דרך Google Tag Manager. עם Google Tag Manager קל לשלב סכימה ו-JSON  ולהגביר עוד יותר את חוזק הסכימה שלך, וכתוצאה מכך שיעור קליקים ונראות גבוהים יותר וללא צורך להשקיע זמן יקר בקידוד.

אמנם, עקומת הלמידה מעט תלולה למי שלא מכיר את Javascript או כל שפת תכנות בסיסית אחרת, אך לאחר שהוקמו במקום, הזרקות JSON יכולות לסייע בביצוע והצבת נתונים מובנים בצורה פשוטה ויעילה.

צלול לעומק: המדריך המלא לקידום אתרים מקומי

12) התמקד במילות מפתח בעלות כוונה גבוהה

החשיבה השיווקית המסורתית שעליך להתחיל תוכן מידע מהראשון ולעבוד לחנך ולטפח את הקהל שלך. וזה נכון במידה מסוימת בשנת 2022, הדבר הגדול בשיווק במנועי חיפוש הוא שלא צריך להיות זה שיעשה את הטיפוח.

יש הרבה אנשים שם בחוץ שכבר קרובים לתחתית המשפך. הם עברו תהליך של חינוך ועכשיו כוונת החיפוש שלהם מעידה שכמעט מוכנים לקבל החלטת קנייה.

בגדול, ניתן לסווג את כוונת החיפוש ל:

  • מידע
  • ניווט
  • מִסְחָרִי
  • עסקה

Reboot מספק גרפיקת סיכום נחמדה באמצעות קמעונאי גולף כדוגמה:

מבין אלה, מסחריות ועסקאות יכולות להיחשב למילות מפתח בעלות כוונה גבוהה . אם תבחר למקד את מאמצי התוכן שלך בתחומים אלה, תוכל:

  • היו אגרסיביים יותר עם קריאה לפעולה (למשל "קבל הצעת מחיר" במקום "הורד את ה-cheatsheet הזה")
  • צפו לשיעור המרה גבוה יותר
  • יייחס בצורה מדויקת יותר לידים והכנסות לתוכן שלך

במידה והמטרה שלך היא החזר ROI לטווח קצר או בינוני על מאמצי SEO ותוכן, מילות מפתח בעלות כוונה גבוהה הן הדרך ללכת.

צלול לעומק: כיצד ליצור תוכן מבוסס כוונות כדי לשפר המרות

13) יישם את שיטות העבודה המומלצות של EAT

בעולם ה-SEO, EAT ראשי תיבות של Expertise, Authority and Trust. זהו גורם דירוג נוסף שמטרתו לתגמל תוכן שנכתב על ידי מומחה אמיתי, ובכך להפחית הסיכוי שמשאבים לא מהימנים ידורגו.

בהנחיות להערכת האיכות של Google , הם מסבירים ש-EAT חל באופן שונה על נושאים שונים. לדוגמה, נישה של YMYL (הכסף שלך או החיים שלך), EAT היא קריטית לחלוטין. YMYL מתייחס לנושאים כמו ייעוץ פיננסי, או ייעוץ רפואי. 

עם זאת, הסטנדרטים הנדרשים שונים. אם אתה כותב סקירת תוכנה, יכול להיות מספיק להיות משתמש מנוסה בתוכנה זו. השאלה החשובה שיש לשאול: האם למחבר ידע והניסיון להציע עצות בנושא ?

להלן שלוש טקטיקות מהירות ליישום להוכיח לגוגל (ולמשתמשים שלך) שלכותבי התוכן שלך יש את המומחיות הדרושה:

א) פרסם דפי "אודות" באיכות גבוהה ו-Bios של מחבר

דף ה"אודות" שלך הוא ההזדמנות שלך להתפאר. ספר לקוראים (ולגוגל) מדוע עליהם להקשיב למה שיש לך לומר. שקול לפרט:

  • כישורים פורמליים כמו תואר או הסמכות
  • ניסיון הקריירה שלך
  • המלצות ותיאורי מקרה
  • חוויות הדיבור והכתיבה שלך

ב) יישם תהליך סקירת תוכן איתן

כדי להיות אמין וסמכותי, התוכן שלך צריך להיות מעודכן ומדויק.

התדירות שבה אתה מעדכן תוכן עשויה להיות תלויה, שוב, בנושאים. לטרנדים שנעים במהירות כמו חדשות מגיפה, ייתכן שיהיה עליך לבדוק מדי יום או שבועי. לגבי נושאי YMYL (הכסף שלך או החיים שלך), כמו פיננסים ורפואה, ייתכן שיהיה עליך לבדוק כל 3-6 חודשים שהעצה שלך עדיין מדויקת.

לנושאים אחרים, ייתכן שיהיה מספיק שנתי. אתה יכול לשפוט כל מקרה לגופו.

כמו כן, הקפד לבדוק את כל המקורות שאליהם אתה מקשר. ודא שגם הם מקורות מעודכנים, בעלי מוניטין.

ג) בניית קישורים נכנסים נוספים

ככל שיהיו לך יותר קישורים נכנסים מאתרים מוסמכים רלוונטיים בנישה שלך, כך זה יתמוך יותר באישורי EAT שלך. אותו דבר לגבי אזכורים של מותג במקורות אמינים (אפילו אזכורים לא מקושרים).

אם אחרים בתעשייה שלך מציינים את העבודה שלך כמשאב, זה סימן טוב שאתה סמכות שאפשר לסמוך עליה בנישה הזו.

אז השקיעו קצת זמן ביצירת תוכן מעולה ובבניית מערכות היחסים הנכונות, ותרוויחו קישורים איכותיים.

קישורים פנימיים תמיד היו חשובים לקידום אתרים, וזה ממשיך להיות גם בשנה הקרובה. אופטימיזציה של קישורים פנימיים עבור דפי העדיפות שלך יכולה להיות טכניקת קידום אתרים בעלות נמוכה שאינה צריכה לתפוס כמויות גדולות של זמן ומשאבים.

קיימות שתי מטרות עיקריות לקישור פנימי:

  • להעביר ולהפיץ את הערך של הקישורים הנכנסים שלך לדפים שלך
  • כדי לעזור למשתמשים לנווט אל התוכן הרלוונטי ביותר עבורם

להלן שלושה טיפים ואסטרטגיות מהירים להפיק את המרב מהקישור הפנימי שלך:

א) דחוף את קוראי TOFU בהמשך המשפך

לרוב האתרים המבוססים יש הרבה תנועה בראש המשפך, עם כוונות נמוכות ממילות מפתח אינפורמטיביות. לא סביר שתצליח בניסיון להניע לקוחות ישירות מסוג זה של תוכן.

במקום זאת, אחד הדברים שאתה יכול לעשות הוא להשתמש בקישורים פנימיים כדי לדחוף אנשים לשלב הבא במשפך. הנה דוגמה. נניח שיש לך תנועה ממילת מפתח בהגדרה כמו "מהי מודעות למותג". מה התוכן ההגיוני הבא?

  • מהי מודעות למותג
  • היתרונות והחשיבות של מודעות למותג
  • כיצד למדוד מודעות למותג
  • תוכנה למדידת מודעות למותג

זוהי המחשה פשוטה של ​​תהליך קבלת ההחלטות של הצרכן. לא סביר שמישהו באמת יחפש בגוגל "מהי מודעות למותג" ובסופו של דבר יקנה תוכנה למדידת מודעות למותג, הכל באותו סשן.

עם זאת, זוהי שיטה מומלצת להמשיך ולהוסיף קישורים פנימיים בתוכן TOFU ו-MOFU שדוחפים את הקורא קרוב יותר לדפים שבאמת ממירים ומייצרים הכנסה.

צלול לעומק: מהו התוכן המתאים לכל שלב במשפך השיווק?

ב) השתמש בטקסט עוגן ברור ותיאורי

אם מטרת הקישורים הפנימיים היא להדריך מנועי חיפוש ומשתמשים ברחבי האתר, אז עוגני הטקסט שלך צריכים להיות תיאוריים.

אם יש לך עוגנים לא ברורים כמו "ראה יותר", "למד יותר", "כאן" וכן הלאה, סביר להניח שהם יהיו מועילים פחות. הבהירו לאן הקליק יוביל.

בנוסף, ודא שגם העוגנים מבדילים בין הדפים. לדוגמה, נניח שיש לך את כל חלקי התוכן האלה בבלוג שלך:

במקרה כזה, הימנע משימוש בעוגן גנרי כמו "דוגמאות לניוזלטר", וזה מבלבל מכיוון שהוא יכול להיות רלוונטי למספר דפים שונים. היוצא מן הכלל עשוי להיות אם כותרת העמוד או כותרת המשנה הקרובה ביותר נותנים הקשר ברור (למשל, כל המאמר עוסק בניוזלטרים בתחום הכושר). עדיין בטוח יותר להשתמש בעוגן התיאורי המלא, ודורש מעט מאוד מאמץ נוסף.

צלול לעומק: כיצד ליישם קישור פנימי לקידום אתרים (שלב אחר שלב)

ג) הגבל את מספר הקישורים הפנימיים

גוגל ממליצה להשתמש במספר סביר של קישורים פנימיים, אם כי הם אינם מספקים הנחיות אמיתיות לגבי המשמעות של זה.

כאשר אתה מוסיף קישורים פנימיים, אתה מציין לגוגל אילו מהדפים שלך חשובים. כל עמוד לא יכול להיות חשוב באותה מידה, נכון?

בתיאוריה, כל קישור פנימי נוסף שתוסיף ידלל את כמות ה-"PageRank" (כבר לא מדד רשמי, אבל הרעיון עדיין רלוונטי) המועבר לדפים אחרים שמקבלים קישורים. הנה איור מאת Ahrefs להמחשה:

צלול לעומק:
איך לדרג את האתר החדש שלך כשאתה לא מכיר קידום אתרים
9 טקטיקות קידום אתרים מהירות שלוקחות רק 10 דקות ליישום
המדריך המלא לקידום אתרים כובע לבן: קידום אתרים מאומת בגוגל שעובד כמו קסם!

מתעדכן בקידום אתרים

קידום אתרים מתפתח מדי שנה, מה שמאלץ בעלי עסקים ומשווקים להסתגל לשינויים האחרונים. כדי להתעדכן בשינויים האלה, הקפד להקדיש זמן ביסודות של יצירת תוכן מוצק, מגמות טכניות, קישורים נכנסים, מהירות האתר וסכימה.

יש הרבה מה לשקול, אבל זכור, אינך צריך להפוך למומחה SEO המוביל בעולם בן לילה. עשה מאמץ להבין אפילו את היסודות של קידום אתרים, ותראה הבדל גדול בשיעורי הקליקים, המעורבות וכמובן הדירוג של האתר שלך.

אני מקווה שלמדת הכל על טכניקות SEO יעילות לשיפור האתר שלך! אבל אם אתה רק רוצה שסוכנות קידום אתרים מומחית תעשה את זה בשבילך, לחץ כאן .


שאלות נפוצות לגבי טכניקות SEO

מה זה SEO ואיך זה עובד?

אופטימיזציה למנועי חיפוש, הידועה גם בשם SEO, היא תהליך של אופטימיזציה של דף אינטרנט לדירוג בדפי התוצאות של מנוע החיפוש (SERP).

כדי לגרום ל-SEO לעבוד, דף אינטרנט חייב להיסרק כראוי ולהוסיף לאינדקס על ידי גוגל. עבור כל שאילתת חיפוש, האלגוריתם של גוגל משקלל את כל הדפים שנראים לו רלוונטיים וסמכותיים, ומארגן את התוצאות בהתאם.

משווקי SEO מבצעים אופטימיזציה של דף אינטרנט סביב שאילתת חיפוש ("מילת מפתח") על ידי הוספת זו האחרונה בתג הכותרת שלה, בכותרות, בטקסט האלטרנטיבי ובכתובת האתר. הם גם מוודאים שמילת המפתח והגרסאות שלה מופיעות מספר פעמים לאורך הדף.

כדי לבנות סמכות, משווקי קידום אתרים בונים קישורים מאתרים חיצוניים המפנים לדף שלהם (הידועים כ"קישורים נכנסים") מאתרים בעלי סמכות גבוהה כפי שנמדד בכלי קידום אתרים כמו Ahrefs ו-Moz. מדדי סמכות פופולריים כוללים "סמכות דומיין" (או "דירוג דומיין") ו"סמכות עמוד" (או "דירוג עמוד").

איך מפתחים אסטרטגיית SEO?

כדי לפתח אסטרטגיית SEO, עליך לבנות אותה סביב ארבע קטגוריות עיקריות:

  • צד מחקר מילות המפתח , הכולל מציאת מילות מפתח בעלות שילוב של נפח חיפוש גבוה, כוונה גבוהה ורלוונטיות גבוהה להצעת הערך של האתר

מהן שלוש האסטרטגיות המובילות לקידום אתרים לשנת 2022?

מתוך טכניקות ה-SEO שחלקנו במאמר זה, העיקריות שיש לקחת בחשבון הן:

  • אופטימיזציה של חוויית הדף שלך : ודא ש-Corre Web Vitals שלך נמצאים כולם בספים ש-Google מגדירה. כמו כן, דאגו לשלושת ההיבטים האחרים שגוגל דואגים להם: ידידותיות לנייד, דומיינים מאובטחים (קנה אישור HTTPS) וחווית משתמש לא פולשנית.
  • הגדלת זמן השהייה שלך : צור תוכן מושך מבחינה ויזואלית, סרטונים ותוכן מבוסס נתונים או סיפורים. לא רק שתגרום ליותר אנשים להישאר באתר שלך לאחר שהם מגיעים מדף תוצאות של מנוע חיפוש, אלא גם תקבל יותר קישורים.
  • בצע אופטימיזציה של התוכן הקיים שלך : בעזרת כלי כמו Clickflow , תוכל להגביר את שיעור הקליקים האורגני שלך ולקבל נתח גבוה יותר של תנועה אורגנית. אתה גם צריך לעדכן את התוכן הישן שלך באופן קבוע.

כתיבת תגובה